برترین دوره زبان آلمانی در تهران کجاست؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یادگیری زبان آلمانی می تواند تجربه ای غنی و باارزش باشد. این زبان به عنوان زبان مادری بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان است و یکی از مهم ترین زبان ها در اروپا به شمار می رود. آلمانی یکی از زبان ‌های رسمی اتحادیه اروپا و سازمان ‌های بین ‌المللی است، که اهمیت آن را در زمینه ‌های دیپلماتیک، تجاری و فرهنگی بیشتر می ‌کند.

 

با یادگیری زبان آلمانی شما می توانید فرصت های شغلی و تحصیلی زیادی را برای خود در کشور های آلمانی زبان ایجاد کنید. زبان آلمانی باعث می شود تا به درک بیشتری از فرهنگ و تاریخ آلمان دست پیدا کنید و دایره دوستان خود را در سطح بین المللی گسترش دهید. برای یادگیری این زبان جذاب بهترین روش این است که در کلاس های آموزشی آموزشگاه های زبان شرکت کنید و با کمک اساتید باتجربه زبان آلمانی را به صورت اصولی و از پایه یاد بگیرید.

یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می کشد؟
سطح A1

طبق گفته موسسه گوت، حداقل 2 تا 3 ماه طول می کشد تا کسی روزانه A1 آلمانی را یاد بگیرد. مهارت های پایه گرامر آلمانی مهمترین بخش برای یادگیری در سطح A1 آلمانی است. برای رسیدن به این سطح، باید با ساختار جملات آشنایی داشته باشید و مهارت های نوشتاری خود را حتی با مکالمات اولیه توسعه دهید.

سطح A2

برای تکمیل سطح A2 بین 150 تا 260 ساعت زمان لازم است. این سطح شامل درک حالت مفعول غیر مستقیم، حروف اضافه با افعال داتیو و مفعول، انعکاسی و تفکیک پذیر، نزول ضمایر، زمان آینده ساده، زمان گذشته و صدای مفعول است. در این سطح، شما قادر خواهید بود در مورد موضوعات اساسی بحث کنید و نیاز های خود را بیان کنید.

سطح B1

حدود 80 ساعت در هفته برای یادگیری سطح B1 آلمانی که به عنوان سطح متوسط ​​نیز شناخته می شود، یادگیری آلمانی طول می کشد. با رسیدن به این سطح، می ‌توانید مسیر ها را بخوانید و بیان کنید و با مردم محلی در مناطق آلمانی زبان در اروپا یا آلمان ارتباط برقرار کنید.

سطح B2

یادگیری سطح B2 آلمانی حدود 450 تا 600 ساعت زمان می برد. اگر به B2 رسیدید، می توانید خود را با جزئیات و با طیف گسترده ای از عبارات بیان کنید، نظرات خود را در مورد مسائل مختلف بیان کنید و در مورد مزایا و معایب انتخاب های مختلف بحث کنید.

سطح C1

برای یادگیری سطح C1 آلمانی بین 600 تا 750 ساعت زمان لازم است. در نتیجه تکمیل سطح C1، می‌ توانید طیف وسیعی از متون طولانی‌تر را درک کنید. شما قادر خواهید بود معنای ضمنی را تشخیص دهید و ایده ها را روان و خود به خود و بدون نیاز به جستجوی کلمات بیان کنید.

سطح C2
برای رسیدن به سطح C2 باید حداقل 750 ساعت آلمانی خوانده باشید، اما ممکن است تا 3 سال طول بکشد. زبان ‌آموزان در C2 می ‌توانند تقریباً هر چیزی را که می‌ خوانند یا می ‌شنوند بدون زحمت درک کنند.

چگونه می توان آلمانی را سریع یاد گرفت؟

هر روز مطالعه کنید. اگر برنامه منظمی داشته باشید و هر هفته ساعت ‌های زیادی را به مطالعه اختصاص دهید، سریع ‌تر به سطوح بالاتر خواهید رسید.

دوستان آلمانی زبان پیدا کنید. دوستانی که به زبان آلمانی صحبت می‌ کنند، شما را تشویق می‌ کنند تا زبان را به ‌طور فعال استفاده کنید. شما باید هر چه را که شما و دوست آلمانی ‌زبانتان در حال بحث هستید، چه به صورت شفاهی و چه به صورت کتبی، بفهمید و پاسخ دهید.

از اپلیکیشن ‌های رایگان استفاده کنید. چندین اپلیکیشن وجود دارد که بر واژگان، دستور زبان تمرکز دارند. گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید، تغییر مواد یا روش یادگیری است. اگر می ‌خواهید پیشرفت سریع ‌تری داشته باشید، اپلیکیشن ‌های مورد علاقه ‌تان را به‌ طور منظم استفاده کنید.

برترین دوره زبان آلمانی در تهران کجاست؟

آموزشگاه زبان دهخدا

موسسه زبان دهخدا یکی از مراکز آموزش زبان آلمانی در تهران است که با تشکیل دپارتمان تخصصی زبان آلمانی به صورت مکالمه محور به آموزش زبان آلمانی پرداخته است.

 آموزش زبان آلمانی موسسه زبان دهخدا در کلاس هایی به صورت حضوری و آنلاین به شکل گروهی، نیمه گروهی و خصوصی برگزار می شوند. این کلاس ها با استفاده از اساتید مجرب و نیتیولایک و آشنا با متدهای تدریس نوین و همچنین منابع معتبر و بروز و بکارگیری بهترین امکانات آموزشی حضوری و آنلاین از جمله بهترین و پربازده ترین کلاس های زبان آلمانی می باشند.

کلاس های آنلاین زبان آلمانی در پلتفرم اختصاصی موسسه با پشتیبانی فنی کامل در طول مدت کلاس و تمامی امکانات لازم برای تشکیل یک کلاس استاندارد برگزار می شوند تا شبیه سازی کامل از یک کلاس حضوری باشند.

آموزشگاه زبان آلمانی گوته

موسسه زبان آلمانی گوته که یکی از مراکز پیشرو در آموزش زبان آلمانی می باشد از سال ۱۹۹۵ که توسط سفارت جمهوری فدرال آلمان در ایران تاسیس شده است به برگزاری دوره های آموزش زبان آلمانی و همچنین برگزاری آزمون های بین المللی زبان آلمانی پرداخته است.

این آموزشگاه به افراد بزرگسال زبان آلمانی را از سطح A1 تا C2 آموزش می دهد و همچنین به برگزاری دوره های تربیت مدرس برای بهبود کیفیت آموزش اساتید نیز می پردازد. موسسه زبان گوته کلاس های زبان آلمانی را در تمامی سطوح به صورت حضوری و آنلاین برگزار می کند.

آموزشگاه زبان گاما

موسسه زبان گاما یکی از موسسات آموزشی عالی زبان در تهران می باشد که به آموزش زبان آلمانی به صورت حرفه ای و استاندارد می پردازد.

این موسسه به سه شکل حضوری، آنلاین و آفلاین زبان آلمانی را از سطح A1 تا B2 آموزش می دهد که سطح B2 معمولا سطحی است که افراد برای مهاجرت نیاز دارند. موسسه گاما شما را برای شرکت در آزمون های بین المللی زبان آلمانی همچون داف آماده خواهد کرد.

یادگیری زبان آلمانی می تواند تجربه ای غنی و باارزش باشد. این زبان به عنوان زبان مادری بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان است و یکی از مهم ترین زبان ها در اروپا به شمار می رود.