ارائه خدمات درمانی شبانه‌روزی به زائران اربعین

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوطالب فریحی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: میزبانی از زائران اربعین حسینی علیه‌السلام افتخار بزرگ و فرصتی مغتنم جهت خدمت است.

وی افزود: باتوجه‌به نزدیک شدن به تاریخ اربعین حسینی تردد زوار بیشتر به سمت خروج از مرزهای ایران و ورود به کشور عراق است.

سرگروه تیم پزشکی اعزامی شهرستان هویزه به مرز چذابه با اشاره به اهمیت نظارت بر سلامت زائران در هنگام بازگشت به کشور گفت: ما در این پایانه در خدمت زائران ورودی به کشور هستیم تا در صورت مشاهده علائم بیماری مورد بررسی، معاینه و درمان قرار گیرند.

فریحی بیان کرد: پس از انجام معاینات اولیه اگر نیاز باشد مواردی همچون آزمایش، دارو و یا ارجاع به پزشک برای زائر انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در مرز چذابه اقدامات خوبی از نظر بهداشت و خدمات درمانی صورت گرفته است، عنوان کرد: به‌منظور رفاه حال زائرانی که نیاز به درمان دارند در ۳۰۰ متری گیت ورودی به کشور در مرز چذابه پزشک، داروخانه و تزریقات مستقر شده است.

سرگروه تیم پزشکی اعزامی شهرستان هویزه به مرز چذابه با اشاره به اهمیت نظارت بر سلامت زائران در هنگام بازگشت گفت: تمام زائران ورودی به کشور در صورت مشاهده علائم بیماری مورد بررسی، معاینه و درمان قرار می‌گیرند.