استان مرکزی از قطب های بزرگ صنعتی کشور است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران،  محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر پنجشنبه اول شهریورماه خود به استان مرکزی، بازدیدی از آخرین وضعیت شرکت صنایع آذرآب داشت. 

🔹اسلامی در این بازدید که با همراهی استاندار استان مرکزی و مدیرعامل شرکت آذرآب بود، با اشاره به اینکه دنیا با سرعت به سمت توسعه پایدار در حرکت است، اظهار کرد: صنعت هسته‌ای امروز یکی از افتخارات کشور است که در تراز جهانی قرار دارد و کسانی که در گذشته علیه این صنعت تولید محتوا می‌کردند حالا از قدرت این صنعت در کشور می‌گویند. 
وی افزود: بهره‌وری بالا در هر واحد صنعتی نیازمند طراحی‌های مهندسی است و این مهم در مجموعه آذرآب برای ارتباط گیری با دنیا وجود دارد. 

🔹معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه برای قرار گرفتن در تراز جهانی و عقب نماندن از این بخش باید بهره وری بیشتر در دستور کار قرار گیرد، افزود: استان مرکزی یکی از قطب‌های بزرگ صنعت نفت ،گاز و پتروشیمی و ازقطب های صنعتی کشور به‌شمار می رود و بر همین اساس باید اقتصاد پررونق و درآمد سرانه بالایی در آن وجود داشته باشد.

🔹اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه شرکت صنایع آذرآب یکی از ظرفیت‌های فاخر کشور است و اقدامات خوبی در این شرکت انجام گرفته، تصریح کرد: پیشرفت کشور و دستیابی به قله‌های عزت آفرین بدون وحدت انجام نمی‌شود و در گام نخست باید نسبت به آینده و سرنوشت کشور احساس مسئولیت کرد. 

🔹رئیس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه احساس مسئولیت در شرکت آذرآب به خوبی مشهود است، گفت: یکپارچگی و همدلی کارگران و تیم مدیریتی شرکت صنایع آذرآب رمز موفقیت این شرکت است.

معاون رییس جمهور در جریان سفر به استان مرکزی و بازدید از شرکت صنعتی آذرآب گفت: صنعت هسته‌ای ایران امروز یکی از افتخارات کشور است که در تراز جهانی قرار دارد و کسانی که در گذشته علیه این صنعت تولید محتوا می‌کردند حالا از قدرت این صنعت در کشور می‌گویند.