پیام تبریک مدال آور جوان ایرانی به دکتر سیمایی صراف وزیر علوم دولت وفاق ملی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد ماهان میرنصیری ، مدال آور جوان ایرانی که برنده ی بیش از هفت مدال رنگارنگ از مسابقات نوآوری و اختراعات سراسر جهان از جمله انگلستان ، مالزی ، ژاپن و.. شده است . انتخاب و اعتماد شایسته به جناب آقای دکتر حسین سیمایی صراف وزیر محترم علوم ، تحقیقات و فناوری را تبریک گفت. 

در این پیام آمده است:

جناب آقای دکتر سیمایی صراف، وزیر محترم  علوم ، تحقیقات و فناوری دولت چهاردهم ، ضمن اظهار شعف  نسبت به انتخاب شایسته و جلب رای اعتماد قاطع و دلگرم کننده را ، به شما و ملت شریف ایران تبریک عرض میکنم.

این مدال آور  و فعال دانشگاهی ادامه داد : ما جامعه ی نخبگان و دانشگاهیان حضور شما را به عنوان نقطعه ی عطف درخشش وزارت علوم دانسته و آن را برگ جدیدی در تاریخ آموزش عالی ایران عزیز میدانیم. صبر ، تخصص و نگرش مثبت شما نسبت به دانشگاه و دانشجو میتواند به لطف خدا  ضامن  هم دلی این قشر مهم شود و  امید در  دل نخبگان پر تلاش ایجاد کند .

سید محمد ماهان میرنصیری در ادامه عنوان کرد : امیدواریم با عملی سازی شعار وفاق ملی و توجه به تمام قشر نخبگان و دانشگاهی کشور در راستای اعتلای نظام علم و فناوری کشور بکوشید و در انجام این  مهم چشم یاری به تمام اقشار مرتبط اعم از پژوهشگران ، دانشجویان ، استاید و دانشگاهیان داشته باشد. در آخر ضمن تبریک مجدد و خداقوت پیشاپیش بابت وظیفه بزرگی که ملت ، ریاست جمهور و مجلس محترم به شما واگذار کردند ، از شما درخواست تجدید نظر اساسی در سیاست های کلان نظام آموزشی را داریم و امیدوارم حفظ سرمایه های انسانی را در الویت های اصلی وزارت علوم قرار بدهید

با ارزوی سلامتی و سربلندی

 

 

سید محمد ماهان میرنصیری ، مدال آور جوان ایرانی که برنده ی بیش از هفت مدال رنگارنگ از مسابقات نوآوری و اختراعات سراسر جهان از جمله انگلستان ، مالزی ، ژاپن و.. شده است . انتخاب و اعتماد شایسته به جناب آقای دکتر حسین سیمایی صراف وزیر محترم علوم ، تحقیقات و فناوری را تبریک گفت.