تنیس روی میز انتخابی تیم ملی| برگزاری جلسه کمیته انضباطی خاطیان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومى فدراسيون تنيس روى ميز؛ جلسه كميته انضباطى فدراسيون تنيس روى ميز پيرامون اتفاقات و حواشى مسابقات انتخابى تيم ملى مردان در سالن كنفرانس فدراسيون تنيس روى ميز و با رياست يزدان قبادى رئيس كميته انضباطى برگزار شد.

در جلسه رسيدگى به تخلفات افراد خاطی، باتوجه به گزارش سرداور و مسئول برگزاری مسابقات، به درگيرى رخ داده ميان افشين نوروزى در مسابقه با بنیامین فرجی و درگیری لفظی با داور مسابقه و همچنین گزارش دبیرکل فدراسیون و تایید پرسنل پیرامون حواشی رخ داده و بکار بردن الفاظ ناشایست توسط افشین نوروزی پس از پایان مسابقه انتخابی در پی انتخاب نشدن این بازیکن در تیم ملی ، و همچنین گزارش سرداور مسابقات از درگیری در مسابقه میلاد عابدینیان و بنیامین فرجی با رضا فرجی و همچنین حرکت ناشایست حمیدرضا طاهرخانی تصمیم گیری شد.

در این جلسه یزدان قبادی رئیس کمیته بدوی (رئیس کمیته انضباطی)، یاسر عباسی و مهدی نادی (آنلاین) از اعضای کمیته بدوی حضور داشتند.

به گفته قبادی رئیس کمیته بدوی، رأی متخلفان در چند روز آینده صادر خواهد شد و نتیجه از طریق سایت فدراسیون اطلاع رسانی خواهد شد.

 

جلسه كميته انضباطى فدراسيون تنيس روى ميز پيرامون اتفاقات و حواشى رقابت هاى انتخابى تيم ملی در برخورد با خاطیان این رقابتها برگزار شد.