لیگ برتر فوتبال| پیروزی گاریدو در جدال حیثیتی؛ درخشش ستاره ازبک در پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولادخوزستان طی دیداری حساس در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 19:45 امشب (جمعه - 9 شهریورماه) در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین به مصاف یک‌دیگر رفتند.

این نخستین باری بود که یحیی گل‌محمدی پس از چندین فصل پیاپی حضور و افتخارآفرینی در کسوت سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، به‌عنوان سرمربی یک تیم دیگر مقابل شاگردان سابق خودش قرار می‌گرفت و همین مسئله تأثیر به‌سزای در افزایش اهمیت و حساسیت این مسابقه داشت.

این بازی به علت بروز اشکال فنی در سیستم VAR، حدود 15 دقیقه نسبت به زمان اعلامی با تأخیر آغاز شد و در حین برگزاری مسابقه هم روی صحنه‌ای که داور نیاز به بازبینی از مانیتور VAR داشت، هیچ تصویری روی مانیتور نرفت تا VARنمایی متبادر شود!

در نیمه نخست دو تیم سعی در حمله به سنگر دفاعی یک‌دیگر داشتند اما بی‌دقتی مهاجمان و درخشش الکسیس گندوز روی خط دروازه پرسپولیس، مانع از این شد که سرخ‌پوشان تهرانی یا سپیدپوشان اهوازی به گل برسند و نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم اما سرخ‌پوشان بیش از نیمه نخست روی دروازه یوسف‌اف فشار آوردند و بالاخره این اوستون اورونوف بود که مانند همیشه، ناجی قرمزها شد و روی یک حرکت انفرادی، پرسپولیس را به گل اول رساند. در ادامه روی پاس عیسی آل‌کثیر، وحید امیری دومین گل را به ثمر رساند و به قلب فولاد شلیک کرد.

با این پیروزی و پس از 2 تساوی پیاپی، خوان کارلوس گاریدو به نخستین پیروزی‌اش در قامت سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس رسید و یحیی گل‌محمدی نیز در نخستین مصاف با تیم سابقش، به شکست تن داد.

پرسپولیس 2
گل: اوستون اورونوف 65 - وحید امیری 82

فولاد صفر
گل: -

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولادخوزستان با پیروزی سرخ‌پوشان تهرانی خاتمه یافت.