اسنوکر زیر 21 سال قهرمانی جهان| آزادی پور برنزی شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ اسنوکر قهرمانی جهان در رده سنی منهای ۲۱ سال ۳-۱۰ شهریورماه به میزبانی بنگلور هندوستان برگزار می شود و تیم اسنوکر کشورمان با ترکیب سید ارسلان باقری، شاهین سبزی، تیرداد آزادی پور، بنیامین گزاوند، پرهام کاظمی و میثاق دهقانی زیر نظر کامران شهلا در این مسابقات حضور پیدا کرد.

عصر امروز در پایان مرحله نیمه نهایی تیرداد آزادی پور در مقابل حریفی از کشور لهستان با نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ شکست خورد و از رسیدن به دیدار نهایی بازماند. 

در پایان مرحله گروهی این مسابقات سه نماینده کشورمان به دور بعدی راه پیدا کردند. شاهین سبزی ۴ بر ۲ ببه کریستین ریشتر آلمانی باخت. تیرداد آزادی پور ۴بر ۳ نماینده هنگ کنگ را شکست داد و  ارسلان باقری نیز با ایساراگون از تایلند به رقابت پرداخت و ۴ بر ۳ نتیجه را واگذار کرد. آزادی پور در مرحله یک هشتم نیز موفق شد ۴ بر صفر نماینده هندوستان ولیامز را شکست دهد و به نیمه نهایی برسد و مدال برنز خود را مسجل کند. اما در جمع چهار نفر پایانی در مقابل مایکل اشتوبارزیک از لهستان با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد و به فینال نرسید.

دیگر دیدار نیمه نهایی را نیز آلمان و تایلند برگزار کردند که الکساندر ویدو موفق شد حریف تایلندی را ۵ بر ۳ شکست دهد و دیدار نهایی را برگزار کنند.

 

نماینده ایلامی اسنوکر کشورمان موفق به کسب مدال برنز اسنوکر قهرمانی جهان در رده سنی منهای ۲۱ سال شد.