معرفی جامع هتل گرند امین استانبول

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هتل گرند امین استانبول با موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسان به حمل‌ونقل عمومی و مراکز تجاری مهم، اقامتی راحت و لذت‌بخش را برای مهمانان خود در شهر زیبای استانبول فراهم ساخته است. این هتل سه ستاره جزو هتل های ارزان‌قیمت استانبول محسوب می‌شود و هزینه اقامت در آن اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است. این هتل باتوجه‌به ظرفیت اتاق‌ها و تخت‌های آن، برای سفرهای انفرادی و دوستانه بسیار توصیه می‌شود. در این مقاله قصد داریم این هتل را به‌صورت جامع معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با این هتل آشنا شویم.

موقعیت مکانی و دسترسی‌ها

هتل گرند امین در منطقه فاتح استانبول، در نزدیکی دریای مرمره واقع شده است. ایستگاه‌های متروی آکسارای و ینیکاپی هر دو در فاصله کمتر از سیصد متری هتل قرار دارند. از این هتل ازطریق مترو می‌توانید به‌راحتی به میدان تکسیم و سایر نقاط دیدنی استانبول دسترسی پیدا کنید. پارک ینیکاپی در فاصله دویست متری هتل قرار دارد و مکانی عالی برای پیاده‌روی و استراحت است.

با یک پیاده‌روی بیست دقیقه‌ای از هتل می‌توانید به مرکز خرید هیستوریا برسید. مسجد سلطان احمد که یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری استانبول است، با مترو در عرض پانزده دقیقه از هتل قابل دسترسی است. فاصله بازار بزرگ استانبول نیز با این هتل با مترو حدود بیست دقیقه است.

فاصله هتل گرند امین تا فرودگاه بین‌المللی استانبول حدود چهل و سه کیلومتر است و با خودرو حدود چهل و یک دقیقه طول می‌کشد تا به هتل برسید. چنان‌چه قصد سفر هوایی و تهیه بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل استانبول را دارید، هتل گرند امین استانبول در بین هتل های استانبول می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

امکانات اقامتی

این هتل ۷ طبقه و ۷۷ اتاق دنج و راحت دارد. این اتاق‌ها دارای ظرفیت‌های مختلف و امکانات متفاوتی هستند. اتاق‌های هتل شامل اتاق‌های استاندارد یک‌نفره، اتاق‌های سوپریور یا دونفره و سوئیت است.

  • اتاق‌های استاندارد که اتاق‌های پایه هتل هستند و دارای یک تخت دونفره یا دو تخت تک‌نفره، میز تحریر، کمد لباس و حمام اختصاصی هستند.

  • اتاق‌های سوپریور که نسبت‌به اتاق‌های استاندارد بزرگ‌تر هستند و دارای امکانات بیشتری مانند یک فضای نشیمن کوچک یا منظره‌ای رو به شهر هستند.

  • سوئیت‌ها‌ که بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین اتاق‌های هتل هستند که دارای یک اتاق‌خواب جداگانه، یک اتاق نشیمن، و امکانات بیشتری مانند آشپزخانه کوچک یا وان هستند.

تمام اتاق‌های هتل دارای امکانات عمومی از قبیل اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، حمام اختصاصی، مینی‌بار، صندوق امانات، چای و قهوه‌ساز و بالکن هستند. پنجره برخی از اتاق‌ها رو به شهر و برخی دیگر رو به محوطه هتل باز می‌شود. اتاق‌هایی که رو به شهر دارند، دارای منظره‌ای زیبا از شهر استانبول هستند.

امکانات پذیرایی

هتل گرند امین دارای یک رستوران نسبتا بزرگ جهت پذیرایی از مهمان است. این رستوران با منوی متنوعی از غذاهای محلی و بین‌المللی، فضایی دلپذیر را برای صرف غذا فراهم ساخته است. دکوراسیونی ساده و شیک این رستوران نیز فضایی آرام و دلنشین را برای صرف غذا ایجاد کرده است.

منوی رستوران شامل انواعی از غذاهای ترکی و بین‌المللی است. مهمانان می‌توانند انواع صبحانه‌های ترکی و محلی و نهار و شامی از قبیل کباب، ماهی، مرغ و غذاهای گیاهی و همچنین انواع دسرهای متنوع را در این هتل سفارش دهند. علاوه‌بر غذاهای گرم، در این رستوران اغلب انواع سالاد، سوپ و پیش‌غذا را نیز سرو می‌شود.

در این رستوران صبحانه به‌صورت بوفه سرو می‌شود. برای وعده‌های ناهار و شام معمولا منوی انتخابی ارائه می‌شود و مهمانان می‌توانند از بین غذاهای موجود در منو، غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند. توجه داشته باشید که ساعت کار رستوران هتل ممکن است در طول روز و هفته متفاوت باشد، ازاین‌رو بهتر است قبل از سفر، ساعت کار رستوران را از هتل استعلام کنید.

امکانات رفاهی

برخی از امکانات رفاهی هتل گرند امین عبارت‌اند از:

  • لابی: لابی هتل فضایی دنج و دلنشین است که می‌توانید در آن استراحت کنید، روزنامه بخوانید یا با سایر مهمانان هتل گفتگو کنید.

  • بار: این هتل‌ دارای یک بار است که می‌توانید در آن انواع نوشیدنی‌ها را سفارش دهید و اوقات خوشی را سپری کنید.

  • صندوق امانات: برای نگه‌داری اشیای قیمتی خود می‌توانید از صندوق امانات هتل استفاده کنید.

  • خدمات روم سرویس: اگر تمایل ندارید از اتاق خود خارج شوید می‌توانید از خدمات روم سرویس هتل استفاده کنید.

  • خدمات خشک‌شویی: در این هتل خدمات خشک‌شویی و اتوکشی را ارائه می‌شود.

  • خدمات تور: اگر به‌دنبال گشت‌وگذار در شهر هستید می‌توانید از خدمات تور هتل استفاده کنید.

باید توجه داشته باشید که هتل گرند امین استانبول یک هتل سه ستاره است و امکانات و رفاهیات آن نیز متناسب با این رتبه هتل است.

جمع‌بندی

هتل گرند امین استانبول جزو هتل‌های ارزان‌قیمت استانبول محسوب می‌شود و هزینه اقامت در آن ارزان است. این هتل باتوجه‌به ظرفیت اتاق‌ها و تخت‌ها برای سفرهای انفرادی و دوستانه توصیه می‌شود. برای رزور این هتل و سایر هتل های استانبول می‌توانید به وب‌سایت «فلای تودی» مراجعه و در سریع‌ترین زمان ممکن هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.

فلای تودی یکی از پلتفرم‌های پرطرف‌دار و محبوب در زمینه رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل است. در این پلتفرم امکان جست‌وجو و مقایسه قیمت بلیط‌ هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی وجود دارد و شما می‌توانید با استفاده از فیلترهای مختلف مانند تاریخ سفر، مبدا و مقصد، تعداد مسافر و کلاس پروازی به‌راحتی بهترین گزینه را انتخاب کنید.

تهیه بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل استانبول در این پلتفرم در هر مکان و زمانی امکان‌پذیر است و شما به سادگی انجام چند کلیک می‌توانید بلیط هواپیما و هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. اگر قصد سفر دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما از خدمات فلای تودی استفاده کنید و از قیمت‌های رقابتی و پشتیبانی قوی آن بهره‌مند شوید.

هتل گرند امین استانبول با موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسان به حمل‌ونقل عمومی و مراکز تجاری مهم، اقامتی راحت و لذت‌بخش را برای مهمانان خود در شهر زیبای استانبول فراهم ساخته است.