برگزاری جلسه هم‌اندیشی دست‌اندرکاران لیگ و انتخابات مجمع سازمان لیگ فوتسال

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ جلسه هم اندیشی و دانش افزایی مدیران، سرپرستان و سرمربیان لیگ برتر فوتسال کشور امروز 18 شهریورماه در مرکز ملی فوتبال و با حضور هدایت ممبنی، احسان اصولی، ابوالفضل حسن زاده، علی تارقلی زاده، احسان کامیانی، حامد مومنی، حسین شمس، علی صانعی، احسان محمدی، امیر محمد نوری،دانیال مرادی، حسین شاهمرادی برگزار شد.

در ابتدای این نشست احسان اصولی، عضو هیات رییسه و رییس کمیته فوتسال گفت: بدون هیچ تردیدی ما در تیم ملی دست‌رنج باشگاه‌ها را در اختیار داریم و قدردان مدیران و مربیان باشگاه‌ها هستیم که سهم آنها در هر موفقیت ملی و همین قهرمانی اخیر غیرقابل انکار است. از همه باشگاه‌ها در همه لیگ ها به‌خصوص لیگ برتر تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: روسای هیئت‌های فوتبال در سراسر کشور هم چه در برگزاری لیگ و چه در کشف و شناسایی استعداد‌های فوتسال نقش بی‌بدیلی دارند که از تک تک همکارانم در هیئت‌های فوتبال در سراسر کشور سپاسگزارم. 

در ادامه این سمینار ابوالفضل حسن زاده درباره قوانین ومقررات انضباطی، احسان محمدی درباره نقش و اهمیت بالای رسانه ، دانیال مرادی در خصوص امور مربوط به داوری به نکاتی اشاره کرده و مطالب مختلفی را در اختیار حاضرین قرار دادند.

پیش از ظهر امروز انتخابات اعضای مجمع سازمان لیگ فوتسال با حضور احسان اصولی و مدیران عامل باشگاههای لیگ فوتسال برگزار و در نهایت رضا کردی، علیرضا جنتی، جمشید امامی مهر و حسن نخ‌باف به عنوان اعضای جدید سازمان لیگ فوتسال انتخاب شدند.

جلسه هم‌اندیشی دست‌اندرکاران لیگ و انتخابات مجمع سازمان لیگ فوتسال برگزار شد.