برگزاری مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون بوکس با رونمایی از لوگوی جدید فدراسیون

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛  این مجمع با ریاست سید محمد شروین اسبقیان و با حضور احمد نامنی سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون ها، روح‌‌الله حسینی رئیس فدراسیون بوکس همچنین اعضای هیات رئیسه و دیگر اعضای مجمع برگزار شد که رئیس و دبیر فدراسیون گزارش های از فعالیت های سالیانه، وضعیت موجود و برنامه ی آینده ی این فدراسیون ارائه دادند.

در ادامه حسابرس مستقل، خزانه دار و بازرس فدراسیون به ارائه گزارش پرداختند که مورد تایید و تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

برنامه‌های فدراسیون برای سال ۱۴۰۳ با رای اعضای مجمع به تصویب رسید.

در بخش دیگری از این مجمع،تغییر لوگوی فدراسیون بوکس مورد تصویب قرار گرفت و از آن رونمایی شد.

برخی از اعضای مجمع هم به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

سید محمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع اظهار داشت: خبرهای خوب در فدراسیون بوکس بعد از یک دوره افول، انفاق بسیار خوبی است و نتیجه درخشان تیم ملی بوکس در رده سنی نوجوانان و نونهالان در قهرمانی آسیا بسیار نویدبخش محسوب می‌شود و بیانگر برنامه ریزی خوب رئیس فدراسیون است که خود از قهرمانان این رشته به حساب می آید.

او ادامه داد: یکی از اولویت‌های دکتر دنیا مالی برنامه ‌ریزی فدراسیونها برای موفقیت در بازیهای آسیایی و المپیک است که امیدوارم فدراسیون بوکس هم در ادامه مسیر موفقیتهای خود، همچون تکواندو در المپیک آینده موفق شود چرا که این توانمندی در بوکس وجود دارد.

اسبقیان ادامه داد: بزودی ستاد عالی بازیهای المپیک تشکیل می‌شود و قطعا در خصوص بوکس هم مسائل تخصصی این فدراسیون مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا این رشته بتواند موفقیتهای قابل توجهی به ارمغان آورد.

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون بوکس با ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.