ووشو قهرمانی آسیا| برتری تمام سانداکاران ایران مقابل حریفان در روز نخست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ در‌ روز نخست پیکارهای ساندا مسابقات ووشو قهرمانی آسیا که از امروز (پنجشنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۳) به صورت رسمی در ماکائو‌ آغاز شده است، ۷ ورزشکار ساندا کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند و تمامی آنها در این دیدارهای خود به برتری دست یافتند.

نتایج ورزشکاران کشورمان به شرح زیر است:

صدیقه دریایی نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم ساندا زنان کشورمان به مصاف “چو من سین “ از ماکائو رفت و با ارائه یک بازی حساب شده موفق شد حریف خود را در ۲ راند متوالی شکست داده و راهی مرحله بعدی شود. دریایی در این مرحله باید با ورزشکاری از قزاقستان دیدار کند.

سهیلا منصوریان نماینده وزن ۶۵- کیلوگرم ساندا زنان کشورمان به مصاف “سارا عبدالجواد“ از عربستان سعودی رفت و با ارائه یک نمایش بی‌نقص و در کمتر از ۳۰ ثانیه برتری خود را به حریف تحکیم کرد و با رای داوران برنده بازی شد. سهیلا منصوریان در مرحله بعدی با ورزشکاری از هند دیدار خواهد کرد.

یاسمن باقرزاده نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم ساندا زنان کشورمان در مصاف “گوهر گوشودوا“ از ترکمنستان به برتری دست یافت و‌ راهی مرحله بعدی شد. باقرزاده در مرحله بعدی به ورزشکار چین پیکار می‌کند.

رضا عبدالهی نماینده وزن ۶۵- کیلوگرم ساندا مردان کشورمان به مصاف “چنگ یی ژیانگ“ از چین تایپه رفت.
عبدالهی ضمن کسب برتری مقابل این ورزشکار راهی مرحله دوم پیکارهای قهرمانی آسیا شد. وی در مرحله بعدی باید با ورزشکار عربستان سعودی دیدار کند.

محمد فرهادی نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم ساندا مردان کشورمان “علیار کامردینو“ از قزاقستان را شکست داد.
وی در مرحله بعدی به مصاف نماینده هندی می‌رود.

سهیل موسوی نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم ساندا مردان کشورمان به مصاف “سونگ گی‌چه‌‌ئول“ از کره‌جنوبی رفت. او در یک دیدار حساس و‌ نزدیک موفق شد مقابل حریف قدرتمند خود به برتری دست یابد و راهی مرحله بعدی شود.وی در مرحله دوم باید با ورزشکار چین رقابت داشته باشد.

علی خورشیدی نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم ساندا مردان کشورمان در مصاف با “جومامایرادو“ از ترکمنستان به برتری دست یافت. وی در مرحله دوم با ورزشکار چین دیدار خواهد داشت.

در روز نخست این پیکارها نیز مصطفی حسن‌زاده، شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، ابوالفضل قره‌باغی، زهرا کیانی و هلیا اسدیان موفق نشدند در نخستین فرم‌های تالو خود به کسب مدال دست نشدند.

روز نخست مسابقات ووشو قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ با برتری تمامی سانداکاران کشورمان به پایان رسید.