لی: هیجان مسابقات یزد با حضور تماشاگران بیشتر شده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، لی دو هی سرمربی تیم ملی والیبال زنان که عصر امروز با حضور در سالن شهداب شاهد دیدار میزبان و نماینده قزاقستان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا بود، اظهار داشت: نظر مثبتی در رابطه با این مسابقات دارم و شور تماشاگران حاضر در سالن مسابقات نیز به هیجان رقابت‌ها افزوده است که باعث لذت بیشتر از بازی‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: اکنون برای تماشا رقابت شهداب یزد و نماینده قزاقستان در مرحله نیمه‌نهایی بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به باشگاه اختصاصی شهداب یزد آمدم و حسی که در اینجا است به رقابت‌طلبی بازیکنان کمک زیادی می‌کند.

لی درخصوص حضور هواداران در سالن مسابقه تصریح کرد: در کشور کره نیز تماشاگران زیادی برای تماشا مسابقات لیگ به سالن می‌آیند. به نظر من ایرانی‌ها نیز علاقه زیادی به والیبال دارند و مشتاقانه تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند که باعث می‌شود بازیکنان با انگیزه بیشتری رقابت کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان در پاسخ به پرسشی مبنی بر دلایل حضورش در شهر یزد، گفت: هدف بازدید از باشگاه اختصاصی شهداب برای برگزاری اردوی آماده سازی است.

وی با اشاره به آخرین اردوی تیم ملی والیبال زنان درباره تمرینات انجام شده افزود: در آخرین اردو تیم ملی والیبال زنان بر روی پاس و توانایی‌های پایه بازیکنان کار شده است که امیدوارم کمک زیادی به بازیکنان کرده باشد.

لی با اشاره به بازدید از شهر یزد خاطرنشان کرد: پیش از آمدن به سالن مسابقه بازدیدی از مکان‌های دیدنی یزد داشتیم که تجربه جدید و جالبی بود.

سرمربی تیم والیبال زنان ایران در پایان از احتمال حضور این تیم در لیگ برتر با حمایت بافق یزد خبر داد و تاکید کرد که برای بازدید از امکانات بافق یزد به این استان سفر کرده است و پس از برآورد اولیه درباره این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان گفت: شور تماشاگران حاضر در سالن شهداب به هیجان این رقابت‌ها افزوده و از تماشای مسابقات لذت بردم.