تور جهانی تنیس| حضور ۴ تنیسور مدعی در نیمه نهایی

به گزارش راه دانا به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تنیس، سومین روز جدول اصلی هفته نخست تور جهانی تنیس مردان در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب تهران پیگیری شد و‌ ۴ بازیکن برتر راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

با انجام ۴ دیدار مرحله یک چهارم نهایی، ایوان ندلکو روس با نتیجه ۲ بر یک و در دیداری نزدیک و تماشایی مقابل سینا مقیمی از ایران به پیروزی دست یافت، دنیز کلاک دیگر نماینده روسیه با همین نتیجه مقابل تنیسور فرانسه به برتری رسید و لورنزو بوچی از ایتالیا با تکرار این نتیجه از سد ترکر از ترکیه عبور کرد، دو جاویا از هند در آخرین بازی این مرحله با نتیجه ۶-۳ ،۲-۶ و ۳-۶ تنیسور بلژیک را برد تا تکلیف ۴ تنیسور راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

همچنین در بخش دونفره نیز تیم دونفره ترکیه به فینال رسیدند و فردا با انجام ۳ دیدار دیگر، تکلیف نفرات و تیم های راه یافته به دیدار پایانی هفته نخست مشخص می شود. در جدول اصلی این مسابقات نمایندگانی از کشورهای ایران، اسپانیا، روسیه، ایتالیا، ترکیه، هند، استرالیا، فرانسه، چک و بلژیک حضور دارند.

رقابت های ۳۰ هزار دلاری تور جهانی تنیس در بخش مردان از ۱۱ شهریور ماه با انجام دیدارهای جدول مقدماتی آغاز شد و تنیسورهای کشورهای مختلف به مدت ۲ هفته برای کسب عناوین برتر با هم مسابقه می دهند.

سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده سینا ابراهیمیان سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت مسابقات ۲ هفته ای تور جهانی را بر عهده خواهد داشت.

هفته نخست تور جهانی تنیس با حضور ۴ تنیسور مدعی به مرحله نیمه نهایی رسید.