روئینگ جوانان و زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا| کسب 2 طلا و نقره دیگر برای ایران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛  به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ جوانان و زیر ٢٣ سال و قهرمانی آسیا ٢١ تا ٢۴ شهریور در شهر شنیانگ چین برگزار می‌شود.
تیم روئینگ ایران با هدایت فرزین رضایی مربی و نازنین رحمانی کمک مربی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت و محمدتقی محمدیان نیز سرپرست تیم است.
فاطمه مجلل، کیمیا زارعی، مهنا حاجی‌حسینی و ساقی ملکی در بخش زنان و امیررضا عبدالی در بخش مردان ورزشکاران ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.
در ادامه رقابت‌های امروز 2 قایق  مهنا حاجی‌حسینی در تک‌نفره جوانان فاطمه مجلل و کیمیا زارعی در فینال دونفره زیر 23 سال به آب زدند.
مهنا حاجی‌حسینی در رقابت با نمایندگان چین، کره، هنگ‌کنگ، ویتنام و تایلند با زمان ٨:١٣.٣٧ دقیقه اول و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان هنگ‌کنگ و ویتنام دوم و سوم شدند.
فاطمه مجلل و کیمیا زارعی نیز در فینال روئینگ دونفره زنان زیر 23 سال در رقابت با نمایندگان کره‌شمالی، چین، هند، ویتنام و چین تایپه با زمان ٧:٣٨.٠٧ دقیقه دوم و صاحب مدال نقره شدند. در این رقابت نمایندگان چین و ویتنام اول و سوم شدند. 
مسابقات روئینگ جوانان و زیر ٢٣ سال و قهرمانی آسیا امروز شنبه ٢۴ شهریور با ادامه رقابت‌های فینال و ٢ فینال دیگر برای نمایندگان کشورمان در شنیانگ چین در حال برگزاری است.

در ادامه مسابقات روئینگ جوانان و زیر 23 سال قهرمانی آسیا در شنیانگ چین، یک طلا و یک نقره دیگر در روز پایانی به دست آمد.