به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروزه شرکت های بسیاری در کشور ایران، اقدام به تولید و ارائه تشک خوشخواب به بازار نموده اند ولی حین خرید انواع تشک رویال باید از ضمانت و گارانتی تشک رویال اطمینان داشته باشید. اما یکی از معتبرترین و معروف ترین برندها در این زمینه، تولیدی تشک رویال است. مجموعه تولیدی تشک رویال این محصولات را با کیفیتی عالی تولید می کند. این مجموعه دارای نمایندگی های فروش بسیاری در سراسر کشور است. بنابراین اگر شما به دنبال خرید بهترین نمونه از تشک رویال هستید، می توانید به نمایندگی های فروش مراجعه نمایید یا اینکه به صورت اینترنتی، خرید تشک رویال اصل را انجام دهید. انواع مختلف از تشک های رویال دارای گارانتی هستند. شما می توانید با خرید از نمایندگی های رویال، گارانتی تشک رویال را نیز فعال نمایید. اما اگر می خواهید در مورد شرایط گارانتی تشک رویال بیشتر بدانید تا پایان مقاله همراه ما باشید.
بررسی شرایط گارانتی تشک رویال
یکی از مهمترین کالاهای خواب که در سلامت جسمانی شما تاثیر بسزایی می گذارد، تشک شما به هنگام خواب است. اما اگر می خواهید از شر عوارض بی خوابی برای همیشه خلاص شوید، بهتر است تشک رویال را برای خرید انتخاب کنید. این تشک ها با استفاده از بهترین متریال تولید شده اند و خوابی آرام را به شما هدیه می دهند. با وجود اینکه این تشک ها دارای کیفیتی عالی هستند، اما با گارانتی به فروش می رسند.
البته گاهی گارانتی تشک رویال، بر اساس نوع تشک متفاوت است؛ اما شما می توانید، با خرید هر یک از تشک های رویال به راحتی از خدمات گارانتی نیز بهره مند شوید. گارانتی داشتن تشک ها، این اطمینان خاطر را به وجود می آورد که شما خرید بی عیب و نقصی را انجام داده اید. اما جهت بهره مندی از خدمات گارانتی، یک سری شرایط وجود دارد. در وهله اول، فاکتور خرید تشک باید حتماً مهر فروشنده و تاریخ داشته باشد. همچنین خریدار باید شماره سریال تشک را برای دریافت خدمات گارانتی، نزد خود نگه دارد. نگه داشتن فاکتور رسمی تا پایان مدت زمان گارانتی، برای بهره مندی از خدمات امری مهم و ضروری است.
موارد تحت پوشش گارانتی تشک رویال
قطعاً شما پس از خرید تشک رویال، به دنبال اطلاع از مواردی هستید که تحت پوشش گارانتی قرار می گیرند. با آگاهی داشتن در مورد شرایط تحت پوشش، به راحتی می توانید از خدمات گارانتی بهرمند شوید. لازم است بدانید که بیشتر تشک های رویال با گارانتی۲ تا ۱۰ سال به فروش می رسند و این نکته، نشان دهنده کیفیت بالای این محصولات است. اما گاهی پس از خریداری تشک رویال، ممکن است متوجه شوید که تشک دارای نقص است. وجود هرگونه ایراد در خصوص نحوه تولید این تشک ها، شامل گارانتی بی قید و شرط می شود. گارانتی تشک رویال اغلب ایرادات به هنگام ساخت تشک، ایرادات ابعادی و همچنین استانداردهایی که به تولید مربوط می شوند را تحت پوشش قرار می دهد. اما مواردی که از گارانتی خارج هستند، شامل موارد زیر می باشند.
- آسیب دیدن تشک به هنگام جابجایی غیر اصولی
- آسیب دیدگی تشک ها با اشیاء تیز
- سوختن تشک با وسایلی مانند اتو
- خرابی فنرها بر اثر فشار اشیا سنگین
مدت زمان گارانتی تشک های رویال
یکی از مهمترین سوالاتی که در ذهن اغلب مشتریان پس از خرید تشک رویال ایجاد می شود، این است که مدت زمان گارانتی تشک رویال چقدر می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بدانید گارانتی تشک رویال از ۲ سال تا ۱۰ سال می باشد. شما عزیزان پس از خرید این تشک ها می توانید در سایت تشک رویال، گارانتی تشک رویال را فعال نمایید و از خدمات گارانتی به راحتی بهره مند شوید.
البته باید این نکته را مد نظر قرار دهید افرادی که خریداران اول تشک رویال هستند، شامل گارانتی این محصولات می شوند. ضمانتنامه به هیچ شخصی جز خریدار اول تعلق نمی گیرد و تنها خدمات گارانتی به خریدار اصلی تعلق دارد. خریدار اول این تشک ها با درج اطلاعات شخصی خود در ضمانت نامه، می تواند از خدمات رایگان گارانتی تشک رویال بهره مند شود.
برای خدمات گارانتی تشک رویال به آدرس www.royalmatress.com مراجعه نمایید و یا با شماره 09129532629 و 09120463685 تماس برقرار نمایید.