لیگ برتر فوتبال| تساوی با اعمال شاقه؛ طلسم نساجی برای نکو پابرجاست!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال طی دیداری در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 17:15 عصر امروز (جمعه - 30 شهریورماه) در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف یک‌دیگر رفتند.

آبی‌ها که با پیروزی پر گل مقابل الغرافه قطر در نخستین بازی لیگ نخبگان آسیا با روحیه‌ای بالا به مازندران رفته بودند، انگیزه بالایی برای انتقام از شاهی‌هایی داشتند که فصل گذشته با یک تساوی، قهرمانی در لیگ را از استقلال گرفته بودند. در سمت مقابل هم نساجی با تیم مدیریتی جدید و مخالفت با استعفای ساکت الهامی در خانه به دنبال حفظ 3 امتیاز بود.

در نیمه نخست این کوین یامگا بود که روی پنالتی که با Var تشخیص داده شده بود، گل اول را به‌ثمر رساند. در نیمه دوم این رضائیان بود که روی یک ضربه پنالتی باز هم فرشته نجات نکو شد و گل تساوی را به ثمر رساند.

این پایان ماجرا نبود چرا که پاکدل به استقلال یک گل دیگر زد و تیم ساکت را پیش انداخت اما باز هم یک دفاع کناری پیش‌تاخته یعنی جلالی در زادگاهش یعنی مازندران گل تساوی بخش را وارد دروازه کرد تا استقلال یک امتیاز از این استادیوم دشت کند.

نکونام باز هم موفق به پیروزی مقابل تیم سابقش نشد تا طلسم پابرجا بماند. روزبه چشمی هم با Var اخراج شد تا دربی را از دست داده باشد.

نساجی ۲
گل: کوین یامگا ۴۵ - حامد پاکدل ۷۲

استقلال ۲
گل: رامین رضائیان ۶۳ - ابوالفضل جلالی ۷۵

ترکیب نساجی: لوان پولی، امیرمهدی جانملکی، امیرمحمد هوشمند، منصور باقری، کوین یامگا، امیرحسین سام دلیری، مهرداد رضایی، مرصاد سیفی، محمدرضا عباسی (18- سیدمحمدرضا حسینی)، حامد پاکدل و حسین زامهران.
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا (46- ابوالفضل جلالی)، سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، دیدیر اندونگ، زبیر نیک نفس (46- آرش رضاوند)، جلال الدین ماشاریپوف، محمدحسین اسلامی و آرمان رمضانی.

دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال با نتیجه تساوی پایان یافت.