هرگونه تجاوز به کشور توسط نیروهای مسلح پاسخ مقتدرانه خواهد گرفت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محسن رضایی در رژه ۳۱ شهریور ماه نیروهای مسلح که امروز در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران به فرزندان خود در نیروهای مسلح افتخار می‌کند که مقتدرانه آماده دفاع از میهن اسلامی هستند، اظهار کرد: دشمنان بداند اگر اقدامی علیه کشور ما انجام دهند، شروع‌کننده جنگ هستند، ولی پایان‌دهنده آن نیست.

 

او تاکید کرد: دنیا بداند که ایران به‌دنبال جنگ نیست، ولی به هرگونه تجاوز به کشور ما توسط نیروهای مسلح به‌صورت مقتدرانه پاسخ داده خواهد شد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: امروز آمریکا و اروپا مقابل جنایت رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان مماشات و سکوت کرده‌اند، در حالی که نمی‌دانند این اقدام آنها چقدر به ضررشان است.

 

رضایی با بیان این‌که جنگ باطل و توطئه‌های دیگری در غرب آسیا در حال شکل گیری است، ادامه داد: هنوز حادثه‌های خونین در غزه تمام نشده است که متجاوزان صهیونیستی با حامیانش در بیروت جنایت بزرگ دیگری را رقم زدند. باید جلوی اقدامات ددمنشانه این رژیم جنایتکار گرفته شود.

 

وی در ادامه با اشاره به ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۵۹، گفت: در این تاریخ، رژیم بعث عراق حمله سراسری خود را به ایران اسلامی آغاز کرد و ملت ما هشت سال ایستادگی کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن بداند به هرگونه تجاوز به کشور ما، توسط نیروهای مسلح به‌صورت مقتدرانه پاسخ داده خواهد شد.