اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز برای کاهش بار ترافیک

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ بهروز خانپور، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه راهور فراجا، در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محور هراز اظهار داشت: در محدوده تونل تکاور تا آب اسک، ترافیک پرحجم اما روان گزارش شده است. با توجه به پیش‌بینی افزایش بار ترافیکی در ساعات آینده، برای جلوگیری از تشدید ترافیک و تسهیل در تردد، محدودیت‌هایی در مسیر جنوب به شمال محور هراز، در محدوده پلور (لاسِم)، اعمال شد.

 

این محدودیت‌ها به منظور کاهش بار ترافیک و تخلیه مسیر لاریجان تا پلور وضع شده است، همچنین در هنگام سفر با آرامش و رعایت قوانین رانندگی کنند تا از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری شود.

 

سرهنگ خانپور در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محور چالوس نیز اظهار داشت: در حال حاضر تردد در محور چالوس پرحجم اما روان گزارش شده است، همچنین، در ارتفاعات این محور، شرایط جوی با مه‌گرفتگی غلیظ همراه است که می‌تواند دید رانندگان را کاهش دهد.

 

وی همچنین از رانندگان درخواست کرد که ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند. علاوه بر این، توصیه کرد که رانندگان پیش از حرکت، از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مختلف مطلع شوند تا با مدیریت بهتری در مسیرهای پرترافیک حرکت کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه راهور فراجا از ترافیک پرحجم و روان در مسیر شمال به جنوب محور هراز خبر داد و اعلام کرد: به منظور کاهش بار ترافیکی محدودیت‌هایی در این محور اعمال شد.