وزنه برداری جوانان قهرمانی جهان| انوشیروانی به اسپانیا نرفت/ وزارت ورزش پیگیر حواشی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابتهای وزنه بردای جوانان قهرمانی جهان از فردا در اسپانیا آغاز می شود. در آستانه برگزاری این رقابتها تیم ملی اعزامی ایران درگیر حواشی عجیبی شده است. حذف 6 وزنه بردار ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان اسپانیا به دلیل اشتباه در گرفتن آزمایش دوپینگ و عدم رعایت فاصله زمانی و همچنین حضور افراد غیرمرتبط و اضافی از جمله همسر و دختر بهداد سلیمی در فهرست اولیه نفرات اعزامی به اسپانیا باعث شده است که فدراسیونِ وزنه برداری دچار حاشیه خود ساخته شود.

برهمین اساس وزارت ورزش و جوانان و شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی پیگیر اتفاقات رخ داده در فدراسیون وزنه برداری هستند و از مسوولان این فدراسیون توضیح خواسته اند.

سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه برداری هم که قرار بود راهی اسپانیا شود، به دلیل اتفاقات رخ داده اعلام کرد سفر خود را لغو کرده و در تهران خواهد ماند. همچنین وی برای پاسخگویی به اتفاقات پیش آمده در این خصوص قرار است فردا در وزارت ورزش حضور داشته باشد و در مورد چرایی عدم حضور 6 ورزشکار کشورمان و اعزام پرحاشیه تیم به اسپانیا گزارشی به مسئولان ذی‌صلاح ارائه کند.

مسابقات نمایندگان کشورمان در غیاب 6 وزنه بردار از فردا آغاز می‌شود.

 

وزارت ورزش و جوانان پیگیر اتفاقات فدراسیون وزنه برداری برای مسابقات جوانان قهرمانی جهان بوده و از این فدراسیون توضیح خواسته است.