لیگ برتر فوتبال| بروزرسانی؛ حاشیه های داغ دربی؛ عکس یادگاری روزبه با هواداران

۱۵ به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرسپولیس و استقلال در هفته ششم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی اراک مصاف می دهند. این بازی لبالب از حاشیه های جذابی بود که به شرح زیر است:

*برای این بازی ۱۵ دوربین برای VAR در ورزشگاه نصب شده که ۹ دوربین برای پخش زنده بازی و ۶ دوربین مختص VAR است. در این دیدار دوربین Goal line و آفساید نصب شده است.

در همین راستا محسن حکیم مدیر پروژه VAR گفت: سیستم VAR که امروز برای دربی ۱۰۴ در ورزشگاه امام خمینی اراک نصب شده است، یکی از بهترین سیستم‌هایی است که در ایران اجرا شده است. بازی دربی با ۱۵ دوربین پوشش خواهد داده شد. امیدوارم دیگر شاهد تاخیر در تصمیم‌گیری داور بعد از دیدن صحنه‌های VAR نباشیم. برای اولین بار، از دوربین گل‌لاین هم در دربی استفاده خواهد شد.

*برای این دیدار تنها 8 هزار قطعه بلیط فروخته شده و همین مساله موجب شد تا قیمت‌ها در بازار سیاه به شکلی عجیب بالا برود.

بازار سیاه همواره برای دربی و دیدارهای بزرگ فوتبال ایران وجود داشته و امروز رقم بلیط به قیمت باورنکردنی ۱۵ میلیون تومان رسیده است. در اطراف ورزشگاه، بازار کُری‌خوانی هواداران و فروش پرچم داغ است.

*5 ساعت مانده به بازی درهای ورزشگاه اراک باز شود تا هواداران دو تیم وارد استادویم شوند. برخلاف دربی‌های قبلی، نظم نسبتا خوبی برای ورود تماشاگران برقرار است، اما در داخل ورزشگاه شرایط آب خوری‌ها چندان مناسب نیست.

*مهرداد محمدی هافبک تیم استقلال که با اعلام سازمان لیگ در دربی محروم است همراه آبی‌پوشان وارد ورزشگاه امام خمینی اراک شد.

*رجائیان، مدیرعامل آلومینیوم با اشاره به عدم پرداخت هزینه برگزاری دربی در استادیوم امام خمینی (ره) گفت: باشگاه استقلال هنوز پول میزبانی در ورزشگاه اراک را پرداخت نکرده است. این باشگاه قرار بود 2 میلیارد پرداخت کنند که به یک میلیارد کاهش یافت اما همین مبلغ را هم پرداخت نکردند.

*روزبه چشمی با هواداران استقلال در کنار زمین عکس یادگاری گرفت. 

*راهکار سازمان لیگ مانع فحاشی علیه رضائیان نشد! رامین رضاییان پیش از شروع بازی به سمت نیمکت پرسپولیس نرفت. 

*پیش از ورود تیم‌ها به زمین، محمد نوازی و حمیدرضا رجبی از کادرفنی وارد زمین شدند تا به بررسی وضعیت چمن بپردازند که مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفتند.

*سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال به همراه غلامپور و خالد آبادی وارد زمین شد تا سکوهای آبی به وجد بیایند.

*هواداران سرخابی‌ها اعتقاد دارند بازی دربی باید در ورزشگاهی برگزار می‌شد که گنجایش بیشتری داشته باشد تا بتوانند راحت‌تر بلیت تهیه کنند و بازی با شور و هیجان بیشتری برگزار می‌شد.

*برخورد اتفاقی استوک محمدی به صورت بلانکو که منجر به خونریزی مهاجم استقلال شد. 🔴 بلانکو به دلیل باز شدن بانداژش از زمین خارج شد و دوباره به زمین بازگشت. 

*ادای احترام بازیکنان استقلال و پرسپولیس به جانباختگان معدن طبس انجام شد. 

*مدل جدید برانکارد در فوتبال ایران با استفاده از ماشین حمل مصدوم رونمایی شد. 

*آندرانیک تیموریان و سعید الهویی مربیان تیم ملی در ورزشگاه امام خمینی اراک حضور یافتند.

*یکی از هواداران استقلال در دقیقه 30 بازی دچار مشکل و بلافاصله آمبولانس حاضر در ورزشگاه در صحنه حاضر شد

ادامه دارد...

دربی ۱۰۴ بین پرسپولیس و استقلال در اراک حواشی جذابی به همراه داشت.