شهریاری: انتقادات هواداران مهم نیست/ با نکونام قرارداد 3 ساله 100 میلیاردی بسته‌اند!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ احمد شهریاری، رئیس هیأت‌مدیره باشگاه استقلال در پایان سفر آبی‌پوشان به دوحه و بازگشت به ایران، طی مصاحبه‌ای عجیب اظهار داشت: هیات مدیره امروز برای تعیین تکلیف وضعیت سرمربیگری استقلال تشکیل می‌شود و تکلیف نکونام را معلوم می کنند. من اسامی سرمربیان خارجی مطرح شده را تایید نمی‌کنم؛ هیچ اتفاق بدی نیفتاده و بهترین کارها برای استقلال انجام شده است.

وی در ادامه بیان داشت: من بابت اتفاقاتی که در استقلال افتاده به خودم نمره قبولی نمی‌دهم. نمی‌توانستیم در هفته سوم سرمربی را تغییر دهیم و این روشن است و خداحافظ! هفته سوم که سرمربی را تغییر نمی‌دهند و منطقی نیست. انتقاداتی که از من در فضای مجازی انجام می شود را قبول ندارم.

شهریاری درباره مشکلات استقلال و باخت در دربی عنوان داشت: مهم نیست که استقلال دربی را باخت چون یک اتفاق بود! ریشه یابی مشکلات استقلال کلیشه ای نیست! هلدینگ ۳ ماه است استقلال را تحویل گرفته؛ شما می‌دانی با آقای نکونام قرارداد ۳ ساله بسته شده است به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان؟ باید چکارش کنیم؟!

وی در این رابطه تصریح داشت: من اول فصل با ماندن آقای نکونام صددرصد موافق بودم. آقای نکونام در اوایل فصل قرار بود به دلایلی نباشد؛ نمی شود همه چیز را مطرح کرد. هر باشگاهی مسایل سری و امنیتی دارد و بعضی مسایل امنیتی را نباید گفت. در آمریکا هم مسایل امنیتی بعد از ۲۰ سال فاش می‌شود! با اجازه بزرگترها رییس هیات مدیره باشگاه استقلال هستم، دیگه چی می خواهید باشد؟ 

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال تأکید داشت: می خواهید نقش نداشته باشم؟ بابت ۲ بازیکن بوسنیایی هیچ ضرری باشگاه استقلال نداده. در آن مقطع که بوسنیایی ها آمدند آقای نکونام قرار بود به دلایلی سرمربی نباشد و بعدا مجوز ایشان گرفته شد به همین دلیل از جذب بازیکنان بوسنایی خبر نداشت، این دو بازیکن بوسنیایی با تشخیص بنده جذب شدند و بازیکنان خوبی بودند دیدید که سریع جذب تیم‌های دیگر شدند. اگر نکونام این دو بازیکن را نخواسته تشخیص سرمربی است. 
شهریاری در پایان گفت: ۲ بازیکن را با تشخیص خودم گرفتم همانطور که در طول تاریخ بقیه بازیکنان را هم خودم گرفتم. از عملکرد خودم در ۳ ماه اخیر صد درصد راضی هستم چون بهترین تیم را بستم. تنها بستن تیم موفقیت نمی آورد و باید تیم به هماهنگی بهتری برسد و ان شالله می رسد. حالا هیات مدیره دربازه سرمربی داخلی یا خارجی تصمیم می گیرد!

رئیس هیأت‌مدیره باشگاه استقلال گفت: از عملکردم در باشگاه استقلال صددرصد راضی‌ام و به خودم نمره قبولی می‌دهم!