چنگ و دندان کشیدن های نتانیاهو و مکرون/ اسرائیل سگ قلاده شکسته ای که حامیانش را خواهد بلعید!

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از عملیات وعده صادق 2 از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای دومین بار توسط موشک های ایرانی دچار غافلگیری شد، اما این بار بر خلاف عملیات وعده صادق 1 رسانه های جهانی بر موفقیت مسلم ایران در هدف قرار دادن موقعیت های استراتژیک و نظامی صهیونیست ها اذعان کردند و همین موضوع باعث شد نتانیاهو برای فرار از فشار افکار عمومی و سرپوش گذاشتن بر شکست گنبد آهنین به جنایات جنون آمیز خود در لبنان ادامه دهد.

نگرانی نتانیاهو اما پس از برگزاری نماز جمعه نصر بیشتر از عملیات موشکی ایران علیه اسرائیل شد، انعکاس حضور بی بدیل مردم در نماز جمعه به امامت ولی امر مسلمین و لبیک مردم با سلایق مختلف به رهبر انقلاب در رسانه های جهان اقتدار، انسجام، اتحاد و مقاومت ملت ایران را برای نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشت.

موضوعی که باعث شد برخی حامیان رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر مواضع تازه ای را اتخاذ کنند.

جنگ لفظی نتانیاهو و مکرون!

در همین راستا امانوئل مکران، رئیس جمهور فرانسه شنبه 14 مهر در ارتباط با جنگ در غزه خواستار توقف ارسال تسلیحات به اسرائیل شد و تأکید کرد که اولویت باید یافتن راهکار سیاسی برای جنگی باشد که از یک سال پیش میان اسرائیل و جنبش حماس در غزه ادامه دارد.

مکرون به رادیو فرانس اینتر گفت: «معتقدم که اولویت امروز باید بازگشت به یک راه‌حل سیاسی باشد و ارسال تسلیحات برای جنگ در غزه باید متوقف شود.»

رئیس جمهور فرانسه در این گفتگو تأکید کرد که فرانسه «هیچ تسلیحاتی را ارسال نمی‌کند.»

این اظهارات مکرون اما با واکنش های تندی از سوی بنیامین نتانیاهو همراه شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این سخنان عنوان کرد: اسرائیل با شما یا بدون شما پیروز خواهد شد اما ننگ شما شهره آفاق خواهد شد!

ماجرا اما به اینجا ختم نشد و اظهارات نتانیاهو موجب واکنش کاخ الیزه شد. پاریس در بیانیه ای اظهارات نتانیاهو را تند خواندو آن را محکوم کرد.

در این بیانیه همچنین تاکید شد که «این اظهارات تند و گزنده از سوی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل بیانگر دوستی بین فرانسه و اسرائیل نیست.»

رژیم صهیونیستی اما در ادامه رفتار های جنون آمیز خود به اظهارات مکرون واکنش قهری نشان داد.

رسانه های بین المللی روز گذشته در گزارشی اعلام کردند بعد از اینکه فرانسه اسرائیل را تحریم تسلیحاتی کرد، جنگنده‌های ارتش متجاوز پمپ بنزین شرکت فرانسوی توتال در بیروت بمباران کردند.

همین امر موجب شد که صبح دو روز بعد از لفاظی های مکرون و نتانیاهو سرانجام کاخ الیزه در بیانیه ای دوم حمایت خود را از رژیم صهیونیستی نشان دهد.

کاخ الیزه در این بیانیه با اشاره به اینکه اظهارات نتانیاهو اغراق‌آمیز و ربطی به دوستی فرانسه و اسرائیل ندارد، اعلام کرد: فرانسه متحد پایدار اسرائیل است!

غرب نمی خواهد مسئولیت عملکرد رژیم صهیونیستی را به گردن بگیرد!

محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه دانا عنوان کرد: اروپا و آمریکا تحت شدیدترین فشارهای افکار عمومی دنیا به خاطر عملکرد سگ دست نشانده خود در خاورمیانه هستند.

وی با اشاره اینکه نتانیاهو امروز مانند سگ هاری است که حتی به واکنش حامیانش هم توجهی نمی کند تصریح کرد: فرانسه اگر واقعا به دنبال توقف جنگ در سرزمین های اشغالی و لبنان است به جای لفاظی عملا رژیم صهیونیستی را تحریم تسلیحاتی کند و مخالفت خود را با اقدامات نتانیاهو نشان دهد.

این نماینده مجلس این را هم گفت که رژیم صهیونیستی ارتش کشورهای اروپایی و آمریکایی در خاورمیانه است خودشان پای صهیونیست ها را به منطقه باز کردند وتسهیلات در اختیار آن قرار می دهند حالا می خواهند مسئولیت اقدامات او را برعهده نگیرند، این از نظر افکار عمومی قابل پذیرش نیست.

سیاست های رژیم صهیونیستی و رفتار های جنون آمیز نخست وزیر آن نشان می دهد که نتانیاهو به سگ قلاده شکسته ای تبدیل شده است که دیری نخواهد گذشت که کنترل آن از دست حامیانش هم خارج خواهد شد.

به نظر می رسد سازمان هیا بین المللی باید هر چه زودتر و پیش از آنکه رژیم صهیونیستی آنها را ببلعد فکری برای بازدارندگی این باند جنایتکار در منطقه بکنند

سیاست های رژیم صهیونیستی و رفتار های جنون آمیز نخست وزیر آن نشان می دهد که نتانیاهو به سگ قلاده شکسته ای تبدیل شده است که دیری نخواهد گذشت که کنترل آن از دست حامیانش هم خارج خواهد شد.