رژیم صهیونیستی ارتش جنایتکار اروپا و آمریکا در منطقه است/ غرب به خاطر جنایات نتانیاهو تحت فشار افکار عمومی است

محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و صدوق در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به جنایات جنون آمیز رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی و لبنان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان باعث شده است که اعتراض افکار عمومی جهان علیه کشورهای حامی این رژیم هر روز افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی گرداننده یک باند جنایتکار و فاسد در منطقه است ادامه داد: حامیان این رژیم برای فرار از فشار افکار عمومی تظاهر به مخالفت با رفتار های نتانیاهو می پردازند اما در واقع خودشان پای این رژیم جعلی را در منطقه باز کردند.

جوکار با اشاره به دعوای لفظی مکرون و نتانیاهو درباره تحریم تسلیحاتی رژیم صهیونیستی عنوان کرد: فرانسه یکی از کشورهای اروپایی تاسیس کننده و حمایت گر رژیم صهیونیستی است اما امروز قادر به پاسخگویی به افکار عمومی نیست و به صحبت از تحریم تسلیحاتی رژیم صهیونیستی می کند.

نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه البته رژیم صهیونیستی امروز به سگ قلاده شکسته ای تبدیل شده است که دیگر تبعیتی از سیاست های اروپا و آمریکا نمی کند تصریح کرد: نتانیاهو امروز دیگر گوش به فرمان سردمداران غربی و آمریکایی خود نیست و به یک خون آشام تمام عیار تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه چنانچه غرب به دنبال توقف جنگ در خاورمیانه و آتش بس در سرزمین های اشغالی است باید به جای حرف و شعار حقیقتا حمایت تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی را متوقف کند عنوان کرد: میلیاردها دلار تسهیلات جنگی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دهند تا مردم بی دفاع ، زنان و کودکان را به خاک و خون بکشد اینکه بگویند تحریم تسلیحاتی می کنیم نمی تواند افکار عمومی را راضی کند.

جوکار خاطرنشان کرد: در حقیقت رژیم صهیونیستی ارتش کشورهای اروپایی و آمریکایی در منطقه غرب آسیا است که از هیچ جنایتی دریغ نمی کند.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی ارتش کشورهای اروپایی و آمریکایی در منطقه غرب آسیا است که از هیچ جنایتی دریغ نمی کند.