نتانیاهو متوقف شود رژیم صهیونیستی به پایان خط می رسد/ اسرائیل راهبردی برای برون رفت از وضع موجود ندارد

حسین سبحانی نیا، سفیر سابق کشورمان در مغرب در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی امروز ناامن ترین نقطه در جهان است، گفت: بعد از گذشت یک سال از عملیات طوفان الاقصی شاهدیم که چهره فاسد و پلید رژیم صهیونیستی چگونه برای جهانیان بر ملا شد.

وی با بیان اینکه پس از این عملیات در سرزمین های اشغالی نفرت جهانیان نسبت به این رژیم آپارتاید و کودک کش رو به افزایش است، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی 42 هزار نفر را در غزه به شهادت رساند، بیش از 100 هزار نفر را مجروح کرد و در طول چند هفته اخیر نیز بیش از 2 هزار نفر را در ضاحیه لبنان به شهادت رساند ضمن اینکه در اقدامی جنون آمیز قهرمان جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله را نیز به شهادت رساند. اینها رژیم صهیونیستی را به پایان خط نزدیک کرده است.

سبحانی نیا با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی تصریح کرد: متاسفانه شاهدیم مجامع بین المللی و مدافع حقوق بشر هیچ اقدام عملی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی انجام نمی دهد ، سازمان ملل خال از اثر و هر گونه ایفای نقشی در این گونه تحولات جهانی است.

نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی 70 سال پیش با دسیسه روباه پیر، انگلیس خبیث در منطقه متولد شد و در تمام این سالها با حمایت ایالات متحده به حیات خود ادامه داده است، ادامه داد: امروز تمام مردم دنیا می دانند که رژیم صهیونیستی بیش از هر نقطه دیگری در دنیا ناامن است و رژیم صهیونیستی و سرکرده آن نتانیاهو در حال دست و پا زدن هستند تا زنده بمانند.

وی با اشاره به اینکه این رژیم در زمان تاسیس تلاش کرد تا خود را در منطقه تثبیت کند و امروز هم به 70 سال پیش برگشته است گفت: امروز در قلب دنیای استکبار علیه این رژیم راهپیمایی های گسترده برگزار می شود، در اروپا و آسیا و آفریقا مردم علیه رژیم کودک کش صهیونیستی فریاد نفرت سر می دهند در چنین شرایطی طبیعی است که صهیونیست ها نگران بقاء خود باشند.

سبحانی نیا با اشاره به اینکه امروز حامیان رژیم صهیونیستی هم نگران نابودی آن هستند عنوان کرد: همین نگرانی ها موجب شده است که طی یک سال گذشته دیوانه وار به کشتار مردم بی گناه در غزه و لبنان دست بزنند در حالی که هیچ راهبردی برای برون رفت از باتلاقی که درست کردن برایشان وجود ندارد.

سفیر سابق کشورمان در مغرب با بیان اینکه نتانیاهو می داند که اگر امروز دنیا به این جمع بندی برسد که او را متوقف کند این یعنی پایان کار رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اسرائیل چاره ای ندارد برای زنده ماندن بجنگد و مردم را بکشد.

سفیر سابق ایران در مغرب گفت: نتانیاهو می داند که اگر امروز دنیا به این جمع بندی برسد که او را متوقف کند این یعنی پایان کار رژیم صهیونیستی، پس چاره ای ندارد تا برای زنده ماندن بجنگد و مردم را بکشد.