مرزهای مستحکمی داریم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد رضا رادان با حضور در همایش مرزبانان و مرزنشینان که امروز در مرزبانی کشور برگزار شد، گفت: امروز افتخار دارم که در کنار شما مرزبانان و مرزنشینان از اقصی نقاط کشور همراه شما باشم و خاطره امروز را هیچوقت فراموش نمی‌کنم.

وی افزود: اگر همراهی و همدلی مرزنشین با مرزبان نباشد، مأموریت به درستی و به خوبی اجرا نمی‌شود. اگر مرزبان باشد؛ اما در دلش یاد مرزنشین نباشد مرزبان تنهاست و آن زمان که مرزنشین باشد و حواسش به مرزبان نباشد مرزبان غریب است.

فرمانده انتظامی کل کشور ادامه داد: وقتی مرزبان و مرزنشین کنار هم باشند خدمت، خدمت مقدس می‌شود. ما مرزنشینان کردستان را فراموش نمی‌کنیم که فقط از یک طایفه ۲۶ نفر شهید شدند. زمانی که دشمن تا کوچه‌های کردستان آمده بود. ما فراموش نمی‌کنیم آذربایجان را زمانی که پیشمرگان کُرد کنار مرزبانان قرار گرفتند و باعث شد دشمن و ضدانقلاب تا آن سوی مرز فرار کنند.

وی افزود: دشمن آن زمانی می‌تواند در همه شهرهای مرزی، موفق شود که اختلاف، دودستگی و چنددستگی را بین ما رواج داده و تبلیغ کنند.

رادان با تأکید بر اینکه نا امید کردن دشمن باید در دستور کار ما باشد یعنی باید ذره کوچک اختلافات را نیز دور بیندازیم. آن قدری که ما برای رفاقت بهانه داریم برای لجاجت بهانه نداریم، ادامه داد: پس همه ما از ترکمن، کُرد، لُر،بلوچ، عرب و فارس برای هم و کنار هم باید بمانیم. من همه مرزبانان را همکار می‌دانم و مرزنشینان نیز همراهان ما هستند.

فرمانده انتظامی کل کشور ادامه داد: تلفیق و اشتراک همراهان و همکاران چقدر زیباست و با وحدت می‌توان دشمن را ناامید کرد. آن چیزی که دشمن را سرافکنده می کند در یک سنگر ماندن است.

وی افزود: هر کس به مسائل مختلفی مانند شیعه و سنی دامن بزند، روحانی باشد، یا شخصی شیعه باشد و یا سنی با هر قومیتی، دشمن ماست و همه ما تکلیف داریم حول محور ولایت به ریسمان ولایت چنگ بزنیم و دور آن را مانند کعبه بچرخیم.

فرمانده انتظامی کل کشور ادامه داد: ما شهادت طلبیم در صورتی که دشمن ما اساسا موضوع مرگ را نیستی می‌دانند؛ اما ما آن را شروع هستی می‌دانیم.

رادان گفت: اگر دشمن دستش به خون سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه آغشته می‌شود ماهیت خود را نمایش می‌دهند که در دایره مسلمان بودن همه ما از نظر آنها دشمن هستیم و می‌خواهند همه را شهید کنند.

وی افزود: اگر موشک های وعده صادق ۱ و۲ ما، تَن دشمن را می لرزاند یکی از دلایل آن مرزهای مستحکمی است که داریم و مرزبانان و مرزنشینان دلیل آن هستند.

فرمانده انتظامی کل کشور ادامه داد: دشمن می‌خواهد ما کنار هم نباشیم و وظیفه ما هم این است که در کنار هم بمانیم. من به شرف همه همکاران و به اراده همه همراهان و به وحدت همه مجموعه بزرگ ایران اسلامی اعم از شیعه و سنی و اقوام درود می‌فرستم و اصل این را باور داریم که همراهی همراهان می تواند قدم همکاران من را مستحکم تر و قوی تر کند و از این جهت از هیچ همکاری و برادری با همه شما غفلت نمی‌کنیم.

رادان گفت: ما باید برای حفظ خاک مقدسمان و مقام معظم رهبری در کنار یکدیگر باشیم و دشمنان را سرافکنده کنیم.

فرمانده انتظامی فراجا گفت: همدلی مرزنشینان و همکاری مرزبانان باعث استحکام بیشتر مرزها و تقویت وحدت می‌شود.