حیثیت از دست رفته صهیونیست ها با حمایت آمریکا هم بر نمی گردد/ ترس شهرک نشینان صهیونیستی از موشک های ایرانی

عبدالوحید فیاضی، نماینده مردم محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ درباره درخواست پدافند هوایی تاد از سوی رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست ها به طور جدی از آمادگی دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در وحشت هستند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در تمام بیش از ۷۰ سال گذشته که در سرزمین های اشغالی به وجود آمده است تلاش در ایجاد امنیت برای شهرک نشینان داشته است، گفت: تمام ادعای صهیونیست ها این بوده که امنیت را برای شهرک نشینان به ارمغان خواهند آورد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این ادعای سیاستمداران و نظامیان صهیونیستی با اتکا به گنبد آهنی میسر بود در حالی که طی عملیات موشکی ایران علیه اراضی اشغالی نفوذ ناپذیر بودن گنبد آهنی بی اعتبار شد.

فیاضی با اشاره بر اینکه امروز براساس نظر مراکز افکار سنجی صهیونیستی ، شهرک نشینان اعتماد خود را به سیستم حاکم در این سرزمین ها از دست داده و به دنبال مهاجرت معکوس هستند، تاکید کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی به هر ابزای برای برگرداندن اعتبار از دست رفته متوسل شده است از جمله اینکه از ایالات متحده درخواست کند تا از ترس موشک های ایران سیستم پدافند هوایی تاد در این اراضی اشغالی مستقر شود.

نماینده مردم محمود آباد در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه برای افکار عمومی دنیا روشن شد که رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا هیچ نیست اما حالا بعد از عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق ۱ و ۲ حتی با حمایت آمریکا و اروپا هم ماهیت و حیثیتی برایش باقی نمانده است.

نماینده مردم محمود آباد گفت: حیثیت و هویت از دست رفته رژیم صهیونیستی بعد از عملیات وعده صادق حتی با حمایت آمریکا هم برگشتنی نیست.