جبهه مقاومت در جنگ ترکیبی با رژیم صهیونیستی قرار داد/ بازی با افکار عمومی دستاوردی برای صهیونیست‌ها نخواهد داشت

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در جریان عملیات وعده صادق ۲ شکست جبران ناپذیری خورد، گفت: هشدار داده بودیم که علاقه ای به گسترش جنگ در منطقه نداریم، اما پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی را حق خود می دانیم.

وی با اشاره به تلاش رسانه های صهیونیستی طی هفته های اخیر درخصوص خبر سازی از شرایط فرمانده سپاه قدس عنوان کرد: جبهه مقاومت در جنگ ترکیبی با رژیم صهیونیستی قرار دارد از این رو صهیونیست ها برای انحراف افکار عمومی و جریان سازی رسانه ای دست به خبرسازی های کذب و دروغ می زنند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه با هشیاری و درایت مردم و مسئولان توطئه رسانه های صهیونیستی در ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران ختثی شد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر شکست هایی که طی یک سال گذشته پس از عملیات طوفان الاقصی و در جریان عملیات های وعده صادق ۱ و ۲ و پس از آن در عملیات های موشکی و پهپادی حزب الله متحمل شد به دنبال بازی با افکار عمومی است اما در این جبهه هم دستاوردی نخواهد داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: صهیونیست ها برای سرپوش گذاشتن بر شکست های یک سال گذشته خود به دنبال بازی با افکار عمومی هستند اما در این زمینه دستاوردی نخواهند داشت.