تحویل فوری اموال مسروقه، اولویت پلیس آگاهی/ همکاری شهروندان با پلیس کلید امنیت جامعه است

سردار علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به رویکرد پلیس آگاهی برای بازگرداندن اموال مسروقه به مالباختگان اظهار کرد: ما در تلاش هستیم تا اموال مسروقه را همان روز به مالباختگان تحویل دهیم؛ با توجه به وقایع و تجزیه‌وتحلیل‌هایی که انجام می‌دهیم و همچنین اعترافات سارقین، قادر هستیم به‌سرعت شبهات را شناسایی کنیم.

وی افزود: ما بر این باوریم که یکی از راه‌های مؤثر در پیشگیری از سرقت، کشف کیفی و کشف خوب است؛ در زمانی که سارق را دستگیر و اموال مسروقه را کشف می‌کنیم و همچنین مالخر آن‌ها را شناسایی می‌نماییم، این اقدامات به‌طور طبیعی در کاهش وقوع جرم تأثیرگذار خواهد بود.

سردار گودرزی ادامه داد: علاوه بر این، طرح‌های پیشگیری که تحت تدبیر فرمانده محترم تهران بزرگ به اجرا درمی‌آید، به‌صورت روزانه در حال پیگیری است. در این راستا، همکاران ما در بخش پیشگیری و گشت‌های آگاهی همواره در صحنه حضور دارند و نظارت دقیقی بر وضعیت دارند و اگر هرگونه موضوع مشکوکی مشاهده شود، حتماً به آن رسیدگی خواهد شد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: هر توفیقی که در این زمینه به دست آمده، نتیجه همکاری و کمک‌های شهروندان بوده است؛ ما از شهروندان می‌خواهیم که پلیس را از خود بدانند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعات یا خبر، آن را در اختیار پلیس قرار دهند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر، جامعه‌ای امن‌تر و بهتر بسازیم.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اولویت‌بندی تحویل فوری اموال مسروقه به مالباختگان، بر اهمیت همکاری شهروندان با پلیس در ایجاد امنیت جامعه تأکید کرد.