روابط عمومی NPC روابط عمومی کل صنعت باشد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیپنا، حسن عباس زاده سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آیین تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی این شرکت اظهارکرد: شفافیت، تعامل با رسانه ها و  افزایش روحیه همگرایی وهمکاری باید در روابط عمومی مورد توجه قرارگیرد و در حوزه خبر و رسانه نیز از تمام ظرفیت ها به شکل مطلوب استفاده شود.

وی با بیان این که پیش از این روابط عمومی های صنعت پتروشیمی عملکردی مطلوب داشته اند گفت: با استفاده از تمام ظرفیت های موجود می توان نقاط قوت صنعت را با اطلاع رسانی خوب و مستمر در جامعه انعکاس داد و این هدف با توجه به گستردگی صنعت باید با جدیت تداوم یابد.

عباس زاده روابط عمومی NPC را روابط عمومی کل صنعت دانست و افزود :ما در صنعت پتروشیمی فعالیت های بزرگی برای توسعه کشور انجام می دهیم که به علت بخشی نگری مغفول می ماند و لازم است که این اقدام ها برای امید آفرینی به صورت مناسب در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در دوره های قبل با تلاش های روابط عمومی به بهترین شکل برگزار شده است و در دوره جدید هم از این ظرفیت برای کمک به بازار و توسعه صنایع تکمیلی استفاده خواهد شد.

به گزارش نیپنا، حسن عباس زاده سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آیین تکریم و معارفه رئیس کل روابط عمومی این شرکت، با تقدیر از تلاش ها و خدمات فرید دوستی در مدت زمان حضور خود در روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، محمد مقاره را به عنوان سرپرست روابط عمومی معرفی کرد.

 

سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: روابط عمومی و رسانه ها نقشی مهم و راهبردی را درمسیر تبیین دستاوردهای این صنعت ارزش آفرین برعهده دارند.