حمله پهپادی به خانه نتانیاهو یک هشدار برای سران صهیونیستی بود/ جهنم حزب الله برای صهیونیست ها

حسن هانی زاده، کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه حزب الله در هدف قرار دادن خانه نتانیاهو به دنبال یک هشدار جدی به سران رژیم صهیونیستی بود، گفت: اقدام حزب الله لبنان در پرتاب یک پهپاد رادار گریز به مقر نتانیاهو در حقیقت با هدف کشتن نخست وزیر رژیم صهیونیستی صورت نگرفت بلکه یک هشدار برای حاکمیت این رژیم کودک کش بود.

وی با بیان اینکه حزب الله آشکارا اعلام کرد که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به کشتار مردم غزه و جنوب لبنان ادامه دهد با توانمندی های بالای حزب الله رو به رو خواهد شد، ادامه داد: حزب الله در حال حاضر برای ترور افراد تراز اول رژیم صهیونیستی از آمادگی و توانمندی بالایی برخوردار است، پهپادی که توانست مسافتی بیش از 70 کیلومتر را طی کرده و از 6 لایه پدافندی عبور کند نشان می دهد که توانمندی بالایی در اختیار حزب الله است.

هانی زاده با اشاره به اینکه حزب الله لبنان می تواند همه سران رژیم صهیونیستی را ترور کند الان در گام اول به حاکمان این رژیم جعلی هشدار داد، تاکید کرد: جریان مقاومت لبنان به دنبال ترور در مقابل ترور است.

وی با اشاره به ادعای بی اساس نتانیاهو مبنی بر اینکه ایران قصد ترور او را داشت، عنوان کرد: صهیونیست ها تلاش می کند با جنگ روانی وانمود کنند که حزب الله توان این کار را ندارد در حالی که حزب الله لبنان می تواند برای صهیونیست ها جهنمی غیر قابل باور درست کند.

این کارشناس مسائل غرب آسیا در پایان گفت: در حال حاضر شرایط برای سران رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی به شدت ناامن است و ادامه ترور ها سازمان یافته می تواند منطقه را به سمت ترور های غیر قابل کنترل سوق دهد.

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: صهیونیست ها تلاش می کند با جنگ روانی وانمود کنند که حزب الله توان این کار را ندارد در حالی که حزب الله لبنان می تواند برای صهیونیست ها جهنمی غیر قابل باور درست کند.