ثمره خون شهید یحیی سنوار آزادی فلسطین است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، مردان بزرگ هیچگاه نمی‌میرند و یاد و نامشان برای همیشه در اذهان مردم باقی خواهد ماند که یحیی سنوار مبارزی بود که خدا او را در زندان‌های صهیونیست موسی‌وار حفظ کرد تا پس از سال‌ها برگردد و کابوس صهیونیست‌ها شود.

 شهادت یحیی سنوار اسباب وحدت و انسجام بیشتر مقاومت را ایجاد کرد و حمایت همه‌جانبه از نهضت مقاومت فلسطین به‌ویژه حماس را افزایش داده است، دراین‌خصوص علمای برجسته اهل‌سنت کردستان ضمن محکومیت شهادت یحیی سنوار توسط رژیم صهیونیستی، ثمره خون آن شهید عالی‌قدر را آزادی فلسطین دانستند.

ماموستا عبدالسلام محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی ضمن تسلیت شهادت بزرگ‌مرد محور مقاومت یحیی السنوار اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی که در یک سال پیش ملت مظلوم فلسطین و لبنان را مورد تهاجم و تجاوز بیش از حد و وحشیانه خود قرار دادند.

وی افزود: در یک سال گذشته تعداد زیادی از رهبران و فرماندهان ارشد محور مقاومت از فلسطین تا لبنان را به شهادت رساندند.

عالم برجسته اهل‌سنت گفت: شهادت اسماعیل هنیه، مجاهد بزرگ محور مقاومت سید حسن نصرالله و در چند روز اخیر شهادت یحیی السنوار که یکی از مجاهدان بزرگ و قدیمی بسیار جبهه مقاومت است از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است.

ماموستا محمدی ادامه داد: شهادت یحیی السنوار نماد مقاومت و پایمردی و اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی است.

وی تصریح کرد: نحوه شهادت و نفس‌های این مجاهد بزرگوار در حال تقابل با دشمنان داشتند تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین تصاویر جهانی بر علیه رژیم صهیونیستی شد.

امام‌جمعه دهگلان خاطرنشان کرد: بر خلاف ادعاهای کذبی که رسانه‌های معاند و بیگانه از فرماندهان محور مقاومت و حماس که در تونل‌های خود مخفی شدند و مردم را به‌عنوان سپر انسانی قرار می‌دهند و خود در آرامش هستند شهادت یحیی سنوار نشان داد که تمام این ادعاها کذب و دروغ و یک هجمه روانی بر علیه محور مقاومت است.

ماموستا محمدی گفت: یحیی السنوار در حالی به شهادت رسید که روی زمین در میان ساختمان با اسلحه به دست با رژیم صهیونیستی در حال جنگ بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید یحیی السنوار به یک قهرمان در افکار عمومی تبدیل شد و رژیم منحوس صهیونیستی با این اعمال مجرمانه و توحش و انجام حمله‌های وحشیانه مانند سگ هاری شده که به نابودی خود نزدیک می‌شود.

خون فرماندهان جبهه مقاومت موجب تقویت محور مقاومت می‌شود

ماموستا عزیز امیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اظهار داشت: شهید یحیی سنوار تا آخرین لحظه در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی ایستادگی کرد و به نماد مقاومت تبدیل شد.

وی افزود: شهادت فرماندهان جبهه مقاومت به دست رژیم صهیونیستی موجب این نمی‌شود که سایر فرماندهان و مردم مظلوم فلسطین و لبنان مأیوس شوند.

عالم برجسته اهل‌سنت گفت: شهادت فرماندهان مقاومت مانند خونی که تازه از کالبد جبهه مقاومت سرازیر می‌شود.

ماموستا امیری تصریح کرد: سکوت کشورهای عربی و برخی کشورهای اسلامی که داعیه‌دار تفکر ناب و ام‌القری اسلام هستند در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین و لبنان و شادی صهیونیست‌ها جایز نیست.

وی بیان داشت: ننگ سکوت کشورهای اسلامی و عربی هیچ‌وقت از پیشانی آنها پاک نمی‌شود.

عالم برجسته اهل‌سنت تأکید کرد: نیاز دنیای اسلام وحدت و یکپارچگی جبهه حق در برابر جبهه کفر است.

ماموستا امیری اعلام کرد: هدف رژیم صهیونیستی با کمک آمریکا جنایت‌کار ازبین‌بردن بنیان مسلمان در جهان است.

وی تأکید کرد: شهادت فرماندهان جبهه مقاومت موجب تضعیف این محور نیست؛ بلکه موجب ثمره درخت تنومند مقابله با کفر و نفاق است.

محور مقاومت با الگوگرفتن از سیره رسول‌الله در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند

ماموستا فایق رستمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اظهار داشت: شهید یحیی السنوار مدافع حقوق بشر؛ مجاهد خستگی‌ناپذیر و یکی از فرماندهان دلیر جبهه مقاومت است.

وی افزود: خون این شهادت‌ها درخت تنومند اسلام را قوی‌تر می‌کند.

نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان به خیال خود می‌خواهد با به‌شهادت‌رساندن فرماندهان و رهبران جبهه مقاومت موجب تضعیف این محور شود؛ اما حقیقتاً بر خلاف این است.

ماموستا رستمی گفت: محور مقاومت با الگوگرفتن از سیره رسول اکرم (ص) در برابر جبهه کفر و نفاق تاآخرین‌نفس ایستادگی می‌کنند.

وی تأکید کرد: در طول تاریخ افرادی که با پیامبران الهی و اصحاب خدا جنگیدن زمین و شکست خوردند.

عالم برجسته اهل‌سنت ضمن محکوم‌کردن اعمال ددمنشانه رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد و برای ماندن به هر چیزی دست‌وپا می‌زند.

شهادت یحیی سنوار فعالیت جبهه مقاومت تعطیل نمی‌شود

ماموستا سید احسن حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی ضمن تسلیت شهادت یحیی سنوار یکی از فرماندهان جبهه مقاومت اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بداند با شهادت این فرماندهان جبهه مقاومت و حماس تعطیل نمی‌شود.

وی افزود: هر مسلمان آزاده این ترورها را محکوم می‌کند و خوشحالی سران عربستان نشانه تضعیف آنها است.

عالم اهل‌سنت گفت: به اذن خداوند متعال دشمنان اسلام نابود هستند و جبهه مقاومت روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود.

ماموستا حسینی تصریح کرد: کشتار مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و لبنان از جنایت‌های اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه اهل سنت ترور یحیی السنوار رئیس سیاسی دفتر حماس را محکوم می کند و همه می دانیم روزی طبق سیره پیامبران دشمنان اسلام نابود می شوند.

یحیی سنوار شهید آزاده راه فلسطین است

ماموستا محمود ابن خیاط در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اظهارداشت: شهید سنوار، شهید ازاده راه فلسطین است.

وی افزود: مجاهدت؛ خستگی ناپذیری ، اخلاص و دفاع از آب و خاک از ویژگی‌های بارز شهید راه مقاومت است.

عالم اهل سنت گفت: فرماندهان جبهه مقاومت با الگو گرفتن از سیره پیامبران در برابر دشمنان تا پیروزی نهایی ایستادگی می کنند.

ماموستا ابن خیاط تصریح کرد: دشمنان بدانند اگر فرماندهی از جبهه مقاومت به شهادت برسد فرمانده دیگر برای دفاع از آب و خاک و مردم مظلوم فلسطین و لبنان جایگزین می شود.

عالمان برجسته اهل سنت کردستان ضمن محکومیت شهادت یحیی سنوار توسط رژیم صهیونیستی، ثمره خون آن شهید عالیقدر را آزادی فلسطین دانستند.