دیدار رئیس فدراسیون تکواندو با وزیر ورزش/ رحیمی: خواسته ما نگاه حمایتی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ هادی ساعی رئیس به همراه اصغر رحیمی دبیرکل  فدراسیون تکواندو با حضور در وزارت ورزش و جوانان با احمد دنیامالی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار  گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های آتی در مسیر المپیک 2028 لس آنجلس توسط مسئولان فدراسیون‌ تکواندو به وزیر ورزش و جوانان ارائه شد.

دبیر کل فدراسیون در این خصوص گفت: برنامه عملیاتی فدراسیون از جمله برنامه اجرایی و مالی تا المپیک لس آنجلس در جلسه با وزیر ورزش و جوانان تشریح شد. برنامه های فوق به صورت 4 ساله تدوین شده که مفصل شامل اردوهای داخلی و خارجی، تورنمنت های بین المللی و برنامه های تدارکاتی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان، بازی های آسیایی ناگویا، یونیورسیاد و قهرمانی آسیا به سمع و نظر وزیر ورزش و جوانان رسید.

مدیر فنی تیم های ملی تکواندو اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی را به مدت نزدیک به 90 دقیقه با وزیر محترم ورزش و جوانان داشتیم ؛ ضمن اینکه بابت ترتیب دادن این جلسه از ایشان سپاسگزاریم. خواسته ما از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک یک نگاه حمایتی است. باید اشاره کرد در این برنامه به استان ها تکلیف داده خواهد شد تا در شناسایی و پرورش استعدادها کمک مهمی برای فدراسیون باشند تا برای تحقق اهداف دقیق فدراسیون مارا یاری دهند.

 

​​​​

دبیرکل فدراسیون تکواندو گفت: جلسه بسیار خوبی را با وزیر ورزش داشتیم و برنامه های فدراسیون برای حضوری موفق در برنامه های آتی تشریح شد.