لیگ نخبگان آسیا| ۳ امتیاز در چنگ یاران رونالدو/ ۸۰ دقیقه مقاومت؛ یک لحظه غفلت!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال ایران و النصر عربستان‌سعودی طی دیداری در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا 2025 - 2024؛ از ساعت 19:30 امشب (سه‌شنبه - 1 آبان‌ماه) در ورزشگاه مکتوم آل‌راشد شهر دبی به مصفا یک‌دیگر رفتند.

آبی‌ها میزبان این بازی بودند که به دلیل تصمیم AFC، این بازی در امارات متحده عربی برگزار شد. استقلالی‌ها این بازی را به هدایت سهراب بختیاری‌زاده شروع کردند و پیتسو موسیمانه، سرمربی آفریقایی استقلال هم این بازی را تحت نظر داشت.

النصری‌ها با فرمی بسیار عالی و 6 برد از 6 تقابل اخیر خود پا به این بازی گذاشتند در حالی که استقلال در این روزها، روزگار خوشی ندارد و در 6 بازی اخیر فقط به 2 برد رسیده و 4 بازی را با شکست پشت سر گذاشته است.

در نیمه نخست؛ وی پاس رامین رضاییان، توپ روی خط محوطه جریمه به مهرداد محمدی رسید و در شرایطی که او قصد داشت به سمت دروازه ضربه بزند، پای لاپورت را زد که این حرکت منجر به مصدومیت محمدی شد و او زمین بازی را در دقیقه 7 ترک گفت.

در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی جز شوت ماشاریپوف و حرکت تکنیکی رونالدو رخ نداد و دو تیم مساوی به رختکن رفتند. در نیمه دوم داوری چندان عادلانه قضاوت نداشت و تا دقیقه 75 آبی‌ها بسیار خوب از پس دفاع مقابل یاران گرانقیمت النصر برآمدند.

در دقیقه 80 اما روی یک ارسال، سیدحسین حسینی ضربه سر اول را دفع کرد اما در ریباند این لاپورت اسپانیایی بود که دروازه استقلال را گشود. در ادامه النصر یک بار به تیرک استقلال هم زد اما در نهایت بازی با همان احتساب یک بر صفر به سود تیم عربی پایان یافت.

استقلال صفر
گل: -

النصر یک
گل: آیمریک لاپورت 79

ترکیب استقلال:
ترکیب النصر:

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و النصر عربستان‌سعودی با برتری یاران کریستیانو رونالدو پایان یافت.