صحبتهای وزیر ورزش درباره کیانوش رستمی/ سکوهای ورزشگاه تختی جمع می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه حضور وزیر در استان آذربایجان شرقی، عصر امروز خانه والیبال تبریز طی مراسمی با حضور احمد دنیامالی وزیر ورزش و سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال افتتاح شد و دیدار با روسای هیات ورزشی استان پایان بخش برنامه‌های سفر یک روزه وزیر به استان آذربایجان شرقی بود.

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان که به استان آذربایجان شرقی سفر کرده، پس از افتتاح خانه والیبال استان آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آن چیزی که در دستور کار است، این است که وضعیت استادیوم یادگار امام را با استانداردهای AFC مطابق کنیم و اقدامات خوبی در این زمینه صورت دادیم.

وی درباره ورزشگاه قدیمی تختی تبریز گفت: ورزشگاه تختی تبریز قدیمی‌ترین ورزشگاه تبریز است و مردم در این ورزشگاه خاطرات خوبی دارند. این ورزشگاه قدیمی شده است و از لحاظ ایمنی قابلیت استفاده ندارد و باید سکوهایش جمع‌آوری شود.

وزیر ورزش درباره شرایط تیم ماشین سازی بیان کرد: ماشین‌سازی قدیمی‌ترین تیم تبریز است و احیای این تیم یک ظرفیت است و آن چه که اهمیت دارد این است که یک بخش خصوصی یا صنعتی را پای کار بیاوریم تا این تیم احیا شود.

وزیر ورزش درباره کیانوش رستمی نیز گفت: من ۴۵ روز پیش با کیانوش رستمی جلسه داشتم و گفتم که ما همه امکانات را برای شما در کرمانشاه فراهم می‌کنیم. کیانوش رستمی عزیز ما است و دو مدال در المپیک برای ما گرفته و ما از او همچنان پشتیبانی می‌کنیم.

دنیامالی در ادامه در خصوص درخواست کیانوش رستمی برای تغییر تابعیت اظهار داشت: حدود 45 روز قبل با او جلسه داشتیم و اعلام کردیم که تمام امکانات را برای او در کرمانشاه فراهم می کنیم و خود من مسوول کارهای تو خواهم شد و حقوق و مربی برایت در نظر می‌گیریم.

وی ادامه داد: او گفت من با کشوری صحبت کردم و قراردادی بستم و یک نسخه هم به من دادند که البته یک توافق غیرحقوقی بود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: از او خواستیم که به تیم ملی بیاید به شرطی که حدنصاب های لازم را برای ملی پوش شدن داشته باشد. البته دو المپیک را شرکت نکرده و ضوابط و مقرراتی وجود دارد. 

دنیامالی عنوان کرد: امیدواریم انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه برداری توضیحات لازم را برای افکار عمومی بدهد. به هرحال کیانوش رستمی عزیز ما است و برای ما در المپیک 2 مدال را کسب کرده اند و یکی از ورزشکارانی است که ما از او پشتیبانی می‌کنیم. در آینده هم مذاکره می‌کنیم که اگر شرایطش فراهم نبود، آن بحث را ادامه دهیم.

وزیر ورزش درباره ماجرای جدایی کیانوش رستمی صحبت کرد.