ثبت روزی ۸۰۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهدی وحدت‌کار در مانور آمادگی نیروهای اجرایی مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری منطقه ۱۹ در برابر بحران‌های طبیعی با بیان اینکه تسریع در پاسخگویی به پیام و تماس‌های شهروندان در اولویت کاری کارشناسان ثبت پیام سامانه قرار دارد، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷پلاس گوش شنوای مدیریت شهری برای شهروندان بوده و بعضاً بسیاری از موضوعات غیرمرتبط با شهرداری که مرتبط با سازمان‌های دیگر از جمله آب، برق، گاز و اصناف است توسط مردم به سامانه ۱۳۷پلاس گزارش داده می‌شود.

وی با تأکید بر آمادگی نیروهای اجرایی ۱۳۷ پلاس به جهت مواجهه با بحران‌های پیش رو مانند تغییرات جوی تصریح کرد: خدماتی که اکیپ‌های اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس در زمان بحران‌ها و در کف میدان انجام می‌دهند مصداق بارز خدمت‌گزاری بدون منت به شهروندان است.

رئیس مرکز سامانه ۱۳۷ پلاس در ادامه افزود: با توجه به چالش‌ها و مشکلاتی که در زمان بحران در شهر بوجود می‌آید برای آمادگی نیروهای اجرایی در برابر این بحران‌ها و بلایای طبیعی توجه ویژه‌ای با اجرای مانورهای میدانی شده  است که باعث افزایش مهارت عوامل اجرایی و آمادگی هرچه بیشتر آنها خواهد شد.

همچنین در این مانور حسین اخگرپور شهردار منطقه ۱۹ اظهار کرد: نیروهای اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس بازوی توانمند و یاور همیشگی مدیریت شهری برای ارائه خدمات به شهروندان هستند که در هر شرایطی خالصانه خدمت‌رسانی می‌کنند و این تلاش آنها باعث افزایش مشارکت شهروندان در اداره امور شهر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، مانور آمادگی نیروهای اجرایی مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری منطقه ۱۹ در برابر بحران‌های طبیعی با حضور عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی پنج‌گانه به همراه نیروهای آتش نشانی، اورژانس و ستاد مدیریت بحران در مجاورت دریاچه بوستان شقایق برگزار شد.

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۳۷ پلاس) با اشاره به ادغام دو سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ و تشکیل سامانه یکپارچه ۱۳۷ پلاس اظهار کرد: به طور میانگین روزانه ۸ هزار تماس و پیام از سوی شهروندان در این سامانه ثبت و برای پیگیری به نواحی و سازمان‌های مربوطه ارجاع می‌شود.