سرلشکر سلامی: آیا رژیم صهیونیستی می‌تواند مقابل یک فتح‌المبین دیگر بایستد؟!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سلامی در کنگره ملّی بزرگداشت 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه گفت: هرچه بخواهید شلیک کنید دشمنان شما چند برابر شما شلیک می‌کنند. شما نمی‌توانید در این داستان پیروز شوید و ما شما را شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد: همانطور که در وعده صادق دو پیکان‌ها از کار افتادند، تادها هم از کار می‌افتند، به این لوله‌های تاد اعتماد نکنید محدود هستند، به این قدرت محدود تکیه کرده‌اید بالاخره تمام می‌شود هرچه بخواهید شلیک کنید دشمنان چند برابر شلیک می‌کنند و شما نمی‌توانید در این داستان پیروز شوید و ما شما را شکست خواهیم داد. یک سرزمین کوچک که 98 درصد اقتصاد آن به دریا متکی ست باید بیشتر ببیاندیشد زیرا تصمیمات ناعاقلانه می‌تواند سقوط رژیم را به طرزی عجیب رقم بزند. سلامی گفت: آمریکایی‌ها هم اشتباه می‌کنند که حیثیت سیاسی خود را به این رژیم گره زده و خود را در جهاد میان ملت‌ها منفور و منزوی کرده است. امروز جهان آمریکا را با بمب‌هایی می‌شناسند که بر سر کودکان و زنان غزه و لبنان ریخته می‌شود و از شکوه ابرقدرتی آمریکا همین باقی مانده و این‌ها هم دوامی نخواهد داشت. یک سرزمین کوچک که 98درصد اقتصادش به دریا متکی است باید بیشتر بیندیشد. تصمیمات ناعاقلانه می‌تواند سقوط یک رژیم را با شتابی عجیب همراه کند. ما به فضل الهی در مقابل این جماعت شرور ایستاده‌ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها هم اشتباه می‌کنند که حیثیت سیاسی خود را به جنایت اینها گره‌ زده‌اند و خود را در جهان میان ملت‌ها منفور و منزوی کرده‌اند. امروز جهان آمریکا را با بمب‌هایی می‌شناسد که بر سر کودکان غزه و لبنان فرود می‌آید. از تمام آن شکوه ابرقدرتی آمریکا همین روی زمین مانده است و اینها هم دوامی نخواهد داشت.

فرماندار کل سپاه گفت: شهادت از دفاع مقدس به امروز منتقل شده و همین مقاومت و ایمان و میل به شهادت است که سختی‌های فوق طاقت انسانی را در غزه و لبنان برای مردمان هموار و آسان می‌کند.

سردار سلامی افزود: در آن دیار دوردست هر روز و هر شب نشانه‌ها و جلوه‌های جدیدی از بزرگی و عظمت ایمان می‌بینیم، دشمن خانه‌ها را تخریب می‌کند و کشتن کودکان و زنان بی‌دفاع را به عنوان اسناد پیروزی خود به همه جهان مخابره می‌کند و تمام هنر خود را در تخریب زندگی انسان‌ها می‌داند اما در آن سوی این جبهه مردمانی هستند که در بدو زندگی در جهاد متولد شده‌اند.

وی بیان کرد: کودکان آیات جهاد را می‌خوانند، درس ایستادگی به همه عالم می‌دهند، معلمان همه بشریت و آموزگاران شرف و معلمان انسانیت هستند و اینها هرچند جسم کوچک دارند و کودکانه سخن می‌گویند اما مردانه عمل می‌کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دخترکی که خواهر مجروح خود را به دوش می‌گیرد، پسری که شهادتین را در گوش خواهر خود می‌خواند، مادرانی که با تمام حجاب به بستر رفته و فرزندان خود را در آغوش گرفته و در همان حال، خدا را ملاقات می‌کنند زیباترین توصیف انسانیت است. انسان چقدر می‌تواند بزرگ و با شکوه باشد که این انفجارهای عظیم و غرش توپ‌ها و تانک‌ها را خاموش کند.

وی با بیان اینکه دشمن در حال انتحار است گفت: یک قدرت وقتی بخواهد فروبپاشد معمولا زمینه‌های فروپاشی را خود مهیا می‌کند و امروز رژیم صهیونیستی در حال کندن تدریجی گورستانی است که در میانه آن دفن خواهد شد زیرا سنت الهی بر این است که هیچ حکومتی بر پایه ظلم قابلیت بقا و ادامه حیات ندارد.

فرمانده کل سپاه افزود: اینچنین حکومتی باید اول یک نفرت سیاسی در عالم تولید کند تا مشروعیت او به کل از بین برود و امروز رژیم صهیونیستی منفورترین نظام سیاسی عالم است.

سلامی گفت: هیچ مقام سیاسی نمی‌تواند به این سرزمین سفر کند و آن را ننگ می‌دانند، جز حامیان آنها، از جمله آمریکا که رژیم صهیونیستی مولود سیاست‌های جنایتکارانه او است.  این رژیم نمی‌تواند ورزشکاران خود را به نقاط مختلف جهان اعزام کند، هیچکس مقامات او را راه نمی‌دهد، جهان او را به رسمیت نمی‌شناسد و مشروعیت خود را از دست داده است.

فرمانده کل سپاه گفت: این رژیم باید بداند در میان نسل‌های آینده نیز جوانان اسلام سرانجام در یورش همگانی آن را از صحنه روزگار حذف خواهند کرد. این رژیم تصور می‌کند هر چه می‌کشد اتفاقی نمی‌افتد اما اگر به اطراف خود نگاه کند می‌بیند بر لبه پرتگاه قرار دارد؛ رژیمی در سرزمینی کوچک که در جوار آن همه مردمانی که زندگی می‌کنند با او دشمن هستند و آرزوی محو او را دارند و این رژیم به تدریج دستان دشمنان خود را باز می‌کند که شراره‌های آتش را به روی او بریزند؛ سرزمین کوچکی که اگر متلاشی شوند جمعیت او جایی برای اسکان ندارند، به هیچ نقطه‌ای متکی نیست یک طرف او به دریا و طرف دیگرش به کشورهای مسلمان است.

سردار سلامی افزود: به رژیم صهیونیستی این آدرس را می‌دهیم؛ به عملیات فتح المبین و بیت‌المقدس نگاه بیندازد ببیند آیا می‌تواند در مقابل یک فتح‌المبین دیگر بایستد یا اگر موتور عملیات زمینی روشن شود می‌تواند از مقیاس بیت‌المقدس ما در سال 61 بگریزد؟

 وی بیان کرد: رژیمی که با یک عملیات می‌شکند نباید مغرور موفقیت‌های کاذبی شود که در اثر کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع به دست آورده، این موفقیت نیست ننگ و عامل نفرت و شکست است. جوانان لبنانی و فلسطینی در مقابل این رژیم شرور جوانمردانه ایستاده‌اند و مطمئن باشند جوانان اسلام به آن‌ها خواهند پیوست زیرا این رژیم شایسته حیات نیست، فرسوده و پوسیده است و به چند پرتابگر ضد موشک دلبسته است؛ او قطعا اشتباه می‌کند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه معمولا مردمان هر دیاری الهام یافته از طبیعت آن دیار هستند گفت: کرمانشاهیان همانند ارتفاعات بلند این سرزمین سربلند، همانند صخره‌های سترگ و سخت و مقاوم ارتفاعاتش سربلند، سرسخت و مقاوم و مانند طبیعت زیبا و دشت‌های سرسبز آن با طراوت هستند و مردم کرمانشاه مظهر جوانمردی، غیرت، حمیت و تعصب الهی نسبت به وطن خود هستند.

وی افزود: کرمانشاه هم دروازه ورود به کربلای معلی و هم به عنوان مبدأ جهاد دروازه ورود به بهشت است؛ آنگونه که امیر مومنان(ع) فرمودند این سرزمین دروازه‌ای از دروازه‌های بهشت است، این سرزمین یک قطعه جاودان از جهاد فراموش ناشدنی ملت بزرگ ایران در مقابل یک جهان قدرت آراسته و شکل یافته روی زمین است‌.

فرمانده کل سپاه گفت: این دیار، دیار مردمان مهربان، مهمان نواز، صمیمی، صادق و مردمان مرزبانی است که در سخت‌ترین لحظات کشور این سرزمین را ترک نکردند؛ مردم کرمانشاه و همه شهرهای این خطه زندگی و جنگ را با هم در هم آمیختند.

وی افزود: نزدیک به 10 هزار شهید بومی کرمانشاه و 16 هزار شهید از سایر نقاط کشور سند زنده و حجت آشکاری است از صدق و وفای به عهد این مردمان و پایبندی آن‌ها به عهدی که با اسلام و قرآن بستند یا مردم اهل تسنن که جوانمردانه و شجاعانه در مقابل توطئه‌های تجزیه‌طلبانه ایستادند و آن حماسه باشکوه پاوه که مردم در کنار فرماندهان و شهدایی همچون چمران و وصالی در شب و روزهای سخت ایستادند که این سرزمین هنرمندانه شکوه ایثار را به تصویر بکشد و تاریخ شاهد یک رویداد استثنایی باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: شهدای این خطه در مرزهای این سرزمین به خطوط پیوستند و ارتفاعات را حفظ کردند و اجازه اشغال این سرزمین را ندادند زیرا از امیرالمومنین(ع) آموخته بودند اگر دشمن در سرزمین و عمق یک ملت پا بگذارد آن ملت ذلیل می‌شود و اگر ملتی لباس جهاد را از تن به در کند ذلیل می‌شود و اگر رغبت جهاد را ترک کند خداوند بر او لباس ذلت می‌پوشاند.

سردار سلامی گفت: مردم این سرزمین تعلیم یافته مکتب اسلام و اهل بیت(ع) هستند و در جنگ مبارزه را مشق کردند که سرمشق بزرگی برای نسل‌هایی باشند که از طی یکدیگر می‌آیند و در این سرزمین زندگی می‌کنند و آن‌ها باید به حیاتی طیبه در این سرزمین مقدس وفادار بمانند.

وی افزود: این تجلیل باعظمت از این 10 هزار شهید گواه این حقیقت است که مردم همچنان با شهدا زندگی می‌کنند که خدا را عبادت کرده، از طاغوت اجتناب کردند و از جهاد در راه خدا هراسی نداشتند، اجازه ندادند عزت این ملت توسط یک جهان قدرت شیطانی به یغما برود و برای همیشه برای ما عزت، اقتدار، امنیت و آرامش به همراه آوردند.

سردار سلامی بیان کرد: خانواده‌های عزیز شهیدان چشم و چراغ این ملت و عزیزترین مردمان جامعه هستند که همچنان در میان این مردم نورافشانی می‌کنند؛ همه آن‌ها شایسته احترام فوق‌العاده هستند.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا الگویی برای فداکاری و ایثار و بدرقه کردن فرزندان به میادین جنگ هستند زیرا می‌دانستند سعادت ما از میان جهاد عبور می‌کند گفت: تا وقتی اسلحه در دستان جوانان است و پیشانی بند جهاد بر پیشانی آن‌ها بسته می‌شود و پدران و مادران جوانان را برای جهاد تشویق می‌کنند، تا وقتی که همسران بر مجاهدت همسران خود صبر کنند، فرزندان نبود پدر را تحمل می‌کنند، پیروزی قطعی است و این کشور و هر ملتی با این مشخصات هرگز آسیب نمی‌بیند و شکست نمی‌خورد.

فرمانده کل سپاه افزود: شکست متعلق به ملتی است که از جنگ روی برگرداند، به دشمن پشت کند، قلبی نامطمئن داشته باشد و از شکوه ظاهری دشمن بهراسد؛ شکست متعلق به ملتی نیست که جهاد را در آغوش می‌گیرد و جوانان برای جهاد و شهادت از هم سبقت گرفته و برای رفتن به میادین مین و باز کردن معابر از هم سبقت می‌گرفتند و این نشانه‌هایی واضح هستند و هر ملتی با این مشخصه‌ها را می‌ستاییم.

سردار سلامی بیان کرد: جوانانی که از نفوذ به صف دشمن نمی‌ترسند و کاسه‌های سر خود را به خداوند عاریت می‌دهند، برای احیای کلام الهی و مجد مسلمانان و عظمت و شوکت اسلام از هیچ جنگی نمی‌ترسند و قدرتی را به رسمیت نمی شناسند و شهدا اینگونه بودند و خانواده آن‌ها اینبار بزرگترین مردمان هستند که جوانان خود را که محصول زندگی و نشانه‌های آشکار آرزوها بودند، فدا کردند؛ شجاعت و ایثار و گذشت خانواده شهدا قابل وصف نیست و کلمات کوچکتر از عظمت آن‌ها است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به رژیم صهیونیستی این آدرس را می‌دهیم؛ به عملیات فتح‌المبین و بیت‌المقدس نگاه بیندازد و ببیند آیا می‌تواند در مقابل یک فتح‌المبین دیگر بایستد؟