دشمنان می خواهند با برجسته کردن تاریخ ولادت پیامبر (ص) به اختلافات مسلمانان دامن بزنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام علی خاتمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا با تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: دشمنان قصد دارند با ذکر تاریخ‌ های مختلف برای ولادت پیامبر گرامی اسلام در بین مسلمانان اختلاف افکنی کنند در حالی که پیامبر خود مایه وحدت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه با موقع شناسی علمای فقید و عالی قدر از جمله امام خمینی (ره) این نقطه اختلاف به عنوان هفته وحدت اعلام شد، افزود: این نامگذاری موجب شد تا دشمنان نتوانند به اهداف خود دست یابند.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مسلمانان در برخی از امور دارای نقاط مشترکی هستند، تصریح کرد: توجه به این نقاط مشترک می تواند عامل وحدت بین شیعه و سنی باشد.

,

 حجت الاسلام خاتمی هفته وحدت را عامل همبستگی و اتحاد بیشتر بین مسلمانان عنوان کرد و افزود: باید این عامل در طول ایام سال تقویت و تداوم داشته باشد.

,

وی نامگذاری هفته ای به نام هفته وحدت را یکی از عوامل مهم وحدت و انسجام بیشتر در بین مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند با برجسته کردن نکات کوچک و فرعی به اختلافات میان مسلمانان دامن بزنند.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه جشن ولادت پیامبر گرامی اسلام از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان است و باید به نحو مطلوبی برگزار شود، افزود: باید از این فرصت برای برگزاری جشن‌ های بزرگ استفاده شود.

,

حجت الاسلام خاتمی بر ضرورت توجه به نقاط اشتراک بین شیعه و سنی تاکید کرد و گفت: دشمنان از عدم وحدت بیشترین استفاده را می‌کنند.

,

انتهای پیام/پ

,

 

]
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دشمنان می خواهند با برجسته کردن نکات کوچک و فرعی از جمله زمان ولادت پیامبر گرامی اسلام به اختلافات میان مسلمانان دامن بزنند.