۷ دلیل که برندهای هوشمند به تلویزیون شهری اعتماد می‌کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروزه در عصر دیجیتال برند‌های مختلف به دنبال راهی می‌گردند تا در ذهن مخاطبان خود باقی بمانند. تبلیغات تاثیرگذار با کمک رسانه‌های مختلف می‌تواند در رسیدن به این هدف موثر باشد. تلویزیون شهری و تبلیغات محیطی یکی از ابزار‌های قدرتمندی است که تاثیری زیادی در روند جذب مشتری دارد.

برند‌های هوشمند به دلایل متعددی به این تلویزیون‌ها برای تبلیغ در سطح شهر؛ اعتماد می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به شما 7 تا از مهم‌ترین دلایلی که امروزه برند‌های هوشمند از تلویزیون شهری استفاده می‌کنند؛ معرفی کنیم.

دستیابی به جمعیت میلیونی در قلب شهر

نصب تلویزیون شهری در محل‌های شلوغ و پرتردد شهر، باعث دیده شدن سریع تبلیغات می‌شود. تلوزیون‌های شهری در خیابان‌های اصلی، میادین شلوغ، مراکز خرید و در نزدیکی ایستگاه‌های مترو یا اتوبوس نصب می‌شوند. گروه‌های سنی مختلفی در هر لحظه می‌توانند با این تبلیغات ارتباط برقرار کنند.

آمار دیده شدن تبلیغات در این روش به قدری بالا است که حتی هزینه صرف شده برای قیمت تلویزیون شهری در کوتاه مدت جبران می‌شود. قطعی اینترنت یا حتی فیلتر شدن نیز تاثیری بر روی این شیوه تبلیغاتی ندارد. این ویژگی باعث می‌شود که تبلیغات محیطی با تلویزیون شهری به یک روش ماندگار تبدیل شود.

تبلیغاتی با قدرت بصری انکار ناپذیر

یکی از ویژگی‌های اصلی تلویزیون تبلیغاتی، کیفیت بالا در نمایش تصاویر و ویدئوها است. فناوری‌های نوین مورد استفاده در ساخت این نمایشگرها، قابلیت‌های مختلفی در نمایش محتوای بصری به وجود می‌آورد. برند‌های هوشمند از این ویژگی برای معرفی هرچه بهتر کسب و کار خود برای مخاطبان استفاده می‌کنند.

صاحبان برند‌های بزرگ به این موضوع آگاهی دارند که تصویر و ویدئو جذاب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در ذهن مخاطب به جای بگذارد. تلویزیون‌های شهری با نمایش محتواهای ویدئویی و انیمیشنی جذاب در مقایسه با تبلیغات متنی موثرتر عمل می‌کنند. این نمایشگرها می‌توانند در کسری از ثانیه پیام تبلیغاتی خود را به مخاطب برسانند.

تبلیغات به روز با قابلیت تغییرات فوری بدون صرف هزینه

تکراری شدن معضلی است که حتی روند تبلیغات را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. بیلیبورد‌های چاپی بعد از مدت کوتاهی دیگر تاثیر چندانی برای جذب مخاطب ندارد. این در حالی است که محتوای تبلیغاتی تلویزیون‌های شهری را به راحتی و بدون صرف هزینه می‌توان عوض کرد. انعطاف پذیری تبلیغات در این نمایشگر‌ها بالاست و می‌توان با چند کلیک ساده در عرض چند ثانیه تغییر مورد نظر را انجام داد.

برند‌های هوشمند از این ویژگی برای مدرن و به روز نشان دادن برند خود استفاده می‌کنند. در رویداد‌های خاص و تخفیف‌های فصل می‌توان به سادگی و بدون صرف هزینه محتوای تلبیغاتی را تغییر داد.

افزایش اعتبار و حرفه ای تر نشان دادن برند

تبلیغات به وسیله تابلو‌های شهری عظیم الثه راهی است که اعتبار و ارزش برند‌های هوشمند را افزایش دهد. این شیوه تبلیغاتی باعث می‌شود که ناخودآگاه اعتماد مخاطبان به اصالت و کیفیت برند افزایش یابد. قرارگیری این نمایشگر‌ها در محل‌های لوکس و پر تردد شهر، باعث تثبیت جایگاه آن کسب و کار در بین سایر رقبا می‌شود. علاوه بر این، تبلیغات شهری با بیلبوردهای دیجیتال، باعث پیشی گرفتن یک برند از سایر رقبا می‌شود. تبلیغ با کمک تلویزیون شهری یک هزینه بیهوده نیست بلکه سرمایه گذاری بلند مدت برای موفقیت برند است.

قابلیت ادغام با کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال

تبلیغات در تلویزیون شهری تنها به نمایش اسم و ویژگی‌های برند در سطح شهر نمی‌شود. این نمایشگر‌ها با قابلیت ادغام با سایر روش‌های تبلیغاتی، بازاریابی برند را به سطحی فراتر منتقل می‌کنند. با کمک هشتگ‌های اختصاصی و QR Code بر روی این نمایشگر‌های دیجیتال، امکان تعامل مخاطب با برند افزایش می‌یابد. در واقع تلویزیون شهری از قدرتمندترین رسانه‌ تبلیغاتی آفلاینی است که می‌تواند با کمپین‌های دیجیتالی دیگر ترکیب شود.

این موضوع علاوه بر افزایش مشتری، هزینه‌های تبلیغاتی برند‌های هوشمند را نیز به شدت کاهش می‌دهد. یکپارچه شدن تبلیغات این امکان را فراهم می‌کند تا خرید راحت‎تر برای مشتری امکان پذیر شود. تجربه‌ای به یادماندنی از برند در ذهن مخاطب به جای می‌ماند.

تبلیغاتی مقرون به صرفه نسبت به سایر روش ها

تبلیغ با کمک تلویزیون‌های شهری، آینده نگری در راستای موفقیت طولانی مدت برند است. این روش برخلاف روش‌های سنتی تبلیغاتی در مدت زمان کوتاهی باعث برگشت سرمایه می‌شود. بعد از خرید نمایشگر دیجیتال بدون نیاز به مراحل چاپ و آماده سازی محتوای تبلیغاتی، بازاریابی در مدت زمان کوتاهی آغاز می‌شود.

امکان پخش چندین تبلیغ مختلف در نمایشگر وجود دارد و حتی می‌توان با اجاره دادن کسب درآمد کرد. به روزرسانی آسان و بدون هزینه تبلیغات در تلویزیون‌های دیجیتال، استفاده از آن‌ها را برای سالیان سال امکان پذیر می‌کند. برای خرید تلویزیون شهری با قیمت مناسب و کیفیت بالا می‌توانید به وب سایت شرکت دیاکو مراجعه کنید. این مجموعه با بیش از یک دهه سابقه در تولید و فروش انواع نمایشگرهای دیجیتال ، محصولاتی با کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

امکان استفاده از فناوری‌های نوین و به روز

قابلیت استفاده از فناوری‌های دیجیتالی جدید از دلایل مهمی است که حتی برند‌های هوشمند و پیشرو هم برای تبلیغات به تلویزیون شهری اعتماد می‌کنند. ساختار منحصر به فرد این نمایشگرها، آن‌ها را به یک ابزار جذب مخاطب به روز تبدیل می‌کند. جذابیت این نوع تبلیغاتی به دلیل اجرا شدن در ابعاد بزرگ در خیابان‌ها و مراکز خرید، به مراتب بیشتر می‌شود. از جدیدترین فناوری‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تبلیغاتی سه بعدی در سطح شهر

به کارگیری از قابلیت‌های واقعیت مجازی و نمایش سه بعدی تصاویر تجربه منحصر به فردی برای هر یک از مخاطبان به وجود می‌آورد. در این شرایط مخاطبان برای به اشتراک گذاری این تبلیغ منحصر به فرد در شبکه‌های اجتماعی خود مشتاق می‌شوند. در واقع با این کار برند‌های هوشمند بدون صرف هزینه مضاعف، از مخاطبان برای تبلیغ برند خود استفاده می‌کنند.

تغییر محتوای تبلیغاتی با روی کار آمدن هوش مصنوعی

ادغام هوش مصنوعی با تلویزیون شهری نیز می‌تواند تاثیرگذاری تبلیغات را بالا ببرد. هوش مصنوعی می‌تواند در لحظه داده‌های ورودی را تحلیل کند و بر اساس آن تبلیغاتی شخصی سازی شده به مخاطبان نشان دهد.

تبلیغات شهری پله‌ای برای موفقیت برندهای هوشمند

تلویزیون تبلیغاتی شهری با پوشش گسترده ای که در یک منطقه از شهر ایجاد می‌کند؛ تاثیر به سزایی بر روی مخاطبان دارد. ادغام بیلبورد‌های شهری با قابلیت‌های دیجیتالی باعث شده که تاثیر بصری این شیوه تبلیغاتی چندین برابر روش‌های تبلیغاتی سابق باشد. کنار هم قرارگرفتن تمامی این فاکتور‌ها باعث شده که تلویزیون شهری به یکی از موثرترین ابزار‌ها برای بازاریابی تبدیل شود.

امروزه در عصر دیجیتال برند‌های مختلف به دنبال راهی می‌گردند تا در ذهن مخاطبان خود باقی بمانند. تبلیغات تاثیرگذار با کمک رسانه‌های مختلف می‌تواند در رسیدن به این هدف موثر باشد. تلویزیون شهری و تبلیغات محیطی یکی از ابزار‌های قدرتمندی است که تاثیری زیادی در روند جذب مشتری دارد.