بررسی تأثیر هوش مصنوعی در برندینگ کسب‌وکارهای بزرگ

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این نشست تخصصی درباره موضوعاتی مانند شخصی‌سازی تجربه برند، تحلیل داده و درک عمیق مشتریان، اتوماتیک‌سازی و کارایی، خلاقیت و تولید محتوا، مدیریت شهرت برند و بازتعریف هویت برند صحبت شد.

 

 موحدی تأکید کرد: شرکت‌های بزرگ با استفاده از الگوریتم‌های #هوش_مصنوعی، می‌توانند تجربه مشتری را تا حد زیادی شخصی‌سازی کنند. این سطح از شخصی‌سازی، باعث می‌شود برند از دید مشتری «منحصربه‌فرد» و نزدیک‌تر به نیازهای او به نظر برسد.

 

 ایرانسل تا ۶ مهرماه، همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۷، در سالن ۳۸ #نمایشگاه بین‌المللی، پذیرای بازدیدکنندگان است.

جمعه ۴ مهرماه، مدیرکل #برند ایرانسل در نشست تخصصی «تأثیر هوش مصنوعی در برندینگ کسب‌و‌کارهای بزرگ» در #الکامپ۲۸ حضور یافت.