درخواست عجیب یک ملی پوش سابق از همسر صیغه ای!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،یکی از بازیکنان سابق و ملی پوش پرسپولیس که چند سالی است از جمع سرخپوشان تهرانی جدا شده است همچنان در حاشیه سازی قدرتمند است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

این بازیکن که زمانی یکی از مطرح ترین بازیکنان فوتبال ایران بود اکنون به تیم جدید تازه لیگ برتری شده آمده است و به همسر صیغه ای خود گفته با دسته گل در تمرین تیم حاضر شد و مقابل بازیکنان و مربیان بگوید که من از طرفداران دو آتشه تو هستم!

, این بازیکن که زمانی یکی از مطرح ترین بازیکنان فوتبال ایران بود اکنون به تیم جدید تازه لیگ برتری شده آمده است و به همسر صیغه ای خود گفته با دسته گل در تمرین تیم حاضر شد و مقابل بازیکنان و مربیان بگوید که من از طرفداران دو آتشه تو هستم!,

ظاهرا این جدیدترین ترفند این آقای ریز نقش برای مطرح شدن در جمع هم تیمی های جدیدش است و می خواهد با این روش نشان بدهد که چه بازیکن بزرگ و پرطرفداری است. البته این آقا همسر و فرزند قانونی و رسمی هم دارد. از بد شانسی این آقا یکی از همبازی ها همسر صیغه ی این بازیکن را می شناخته و ماجرا لو رفته است!

, ظاهرا این جدیدترین ترفند این آقای ریز نقش برای مطرح شدن در جمع هم تیمی های جدیدش است و می خواهد با این روش نشان بدهد که چه بازیکن بزرگ و پرطرفداری است. البته این آقا همسر و فرزند قانونی و رسمی هم دارد. از بد شانسی این آقا یکی از همبازی ها همسر صیغه ی این بازیکن را می شناخته و ماجرا لو رفته است!,

منبع:مدال نیوز

, منبع:مدال نیوز, مدال نیوز,

انتهای پیام/ش

, انتهای پیام/ش]
بازیکن سابق پرسپولیس که زمانی ملی پوش بوده برای مطرح شدن در تیم جدیدش درخواست عجیبی از همسر صیغه ای خود داشته است.