به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کانال خبرفوری، عصر فوری در مطلبی نوشت: در ادامه گلایههای مسافران از تأخیر در بازگشت مبالغ بلیتهای کنسلی، نام #ایران_ایر، #علی_بابا و #فلای_تودی همچنان در میان تجربههای منتشرشده کاربران در فضای مجازی تکرار میشود.
برخی مسافران میگویند با وجود گذشت چند هفته از کنسلی پرواز و پیگیریهای مکرر از طریق پشتیبانی، زمان مشخصی برای عودت وجه به آنها اعلام نشده است.
یکی از کاربران درباره تجربه خود با ایرانایر نوشته است:
«بیش از سه هفته از کنسلی پرواز گذشته، اما هنوز مبلغ بلیت بازنگشته و پشتیبانی اعلام میکند زمان انجام این کار از سوی واحد مالی مشخص نیست.»
کاربران همچنین در روزهای گذشته تجربههای مشابهی درباره تأخیر در بازگشت وجه از سوی پلتفرمهای فروش بلیت مطرح کردهاند.
در حالی که طبق ضوابط اعلامشده، عودت وجه بلیتهای کنسلی باید در بازه زمانی مشخص انجام شود، مسافران میگویند شفافیت کافی درباره روند و زمانبندی پرداختها وجود ندارد.
مطالبه اصلی کاربران، اعلام زمان مشخص و پاسخ روشن از سوی شرکتهای مربوطه است.