ولایت‌مداری ملت ایران در 24 خرداد اثبات شد
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی دانا، در پیام مرکز بسیج صداوسیما آمده است: 24 خرداد با حضور پرشور و حماسی مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای، ارتباط و اتصال مستحکم ملت و با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثبات، و دشمن بار دیگر ناکام و ناامید شد.

, .,

در این بیانیه تاکید شده است: حضور 7/72 درصدی ملت ایران لبیک به ندای رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و حمایت مجدد از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

,

مرکز بسیج صداوسیما در پیام خود ضمن تبریک به منتخب ملت ایران اسلامی جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی و آرزوی توفیق برای دولت ایشان آورده است: امروز که ملت سرافراز با انجام فرضیه دینی و سیاسی، قدرت عظیم ایرانیان را به رخ جهانیان کشانده است، انتظار می رود دولت یازدهم ضمن استفاده مناسب از فرصت ارزشمند خدمت در جامعه اسلامی و با پشتوانه میلیونی مردمی، با بهره گیری از منویات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی، مراجع عظام، علما، نخبگان و... همه تلاش و همت خود را برای رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مردم و کشور به کار گیرد. بدیهی است در این تلاش مقدس تمامی دلسوزان انقلاب اسلامی از هیچ کوششی برای موفقیت دولت یازدهم دریغ نخواهند کرد.

,

براساس این گزارش در پایان این پیام آمده است: بسیج رسانه ملی لازم می داند بار دیگر از تدبیر داهیانه مقام معظم رهبری، تلاش‌ها و ایثارگری های تمام مسئولین و دست اندرکاران عرصه انتخابات کشور به ویژه همکاران و خانواده بزرگ رسانه ملی که با بلند نظری، آزاداندیشی و تلاش های هنرمندانه و مبتکرانه خود خشنودی و رضایتمندی ولی امر مسلمین جهان را موجب شده و نقش بسزایی در افزایش شور، شعور و نشاط سیاسی در جامعه داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر نماید.

,

انتهای پیام/خ

]
مرکز بسیج صداوسیما با صدور پیامی ضمن تبریک به حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب برحق ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، از حضور حماسی و شگفت‌آفرین مردم ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و خلق حماسه سیاسی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی که به زیباترین شکل ممکن محقق شد، تقدیر و تشکر کرد.