حضرت معصومه الگوی کامل برای دختران است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا زینب کارگر راسته کناری گفتگو با صبح شفت، اظهار کرد:حضرت معصومه(س) التزام قلبی و وجودی از لحاظ اعتقادی و اخلاقی به مقام امامت پدر و برادرش داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح شفت,

وی با بیان اینکه  اساس نجات انسان معرفت به خدا و کسانی است که ما را با خدا مرتبط می کنند؛ افزود: حضرت معصومه(س) از آن شخصیت هایی است که اگر چه جایگاه امامت را ندارد اما در وادی ولایت صحنه گردان اتصال ما به جایگاه ولایت الهی است.

,

رئیس شورای اسلامی روستای راسته کنار فومن با تأکید بر این که عظمت شخصیت حضرت معصومه(س) به دلیل فرزند و خواهر امام بودن نیست٬ ابراز داشت: امام رضا (ع) خواهران و برادران زیادی دارد اما در میان آنها این شخصیت درخشش خاصی دارد که در بیان امام کاظم(ع)٬امام رضا(ع)٬ امام جواد(ع)دارد؛ ایشان خودش به این جایگاه دست یافته است.

,

کارگر  با بیان این که می تـوان حضرت معصومه(س) را الگو و نموداری از فضائل اهل بیت(ع) دانست، خاطرنشان کرد: زندگـی در جـوار امامان معصـومی چون حضرت مـوسـی بـن جعفر(ع) و حضرت امام رضا(ع) و بهره مند بـودن از تعالیـم ارزنده آن رهبران راه نـور و سعادت، خـود عامل اساسی در تعالی روح و تکامل درجات علمـی و عملـی آن حضـرت بـوده است.

,

 وی تصریح کرد: دختران جامعه اسلامی ایران باید حضرت معصومه (س) را سرمشق زندگی قرار دهند و خانواده ها نیز بایستی به دختران محبت و توجه ویژه داشته باشند.

,

این مسئول ادامه داد: در زندگی حضرت معصومه (س) نکات فراوانی برای الگو گرفتن دختران جوان فراهم است. ایشان به عنوان تنها دختر نمونه در خاندان عصمت و طهارت هستند که در طول عمر مبارکشان ازدواج نکردند.

,

وی بیان  اینکه نیمی از اقشار مختلف جامعه را بانوان تشکیل می دهند، خاطر نشان ساخت: وجود دخترانی آگاه، توانمند و عفیف، سلامت و توانمندی فرهنگی و اجتماعی جامعه را تضمین می کند.

,

انتهای پیام/پ

]
رئیس شورای اسلامی راسته کنار فومن در گفتگو با صبح شفت ضمن تاکید نیاز جامعه به الگوی کامل،گفت:حضرت معصومه الگوی کامل برای دختران است.