راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در ایران اسلامی برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،  راهپیمایی با شکوه 22 بهمن، همزمان در بیش از 1000 شهر و شهرستان و 5000 روستای سراسرکشور  آغاز شد.  راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن مردم دیار کریمان از ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه آغاز شد. در این راهپیمایی مردم با شعارهای ” شعار مرگ بر آمریکا ” و ” هیهات من الذله ” و “الله اکبر” به مسیر راهپیمایی می‌پیوندند. بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر کرمان ، در طول مسیر راهپیمایی ایستگاه صلواتی ، ایستگاه سلامت ، ایستگاه فرهنگی ، دسته های رزم نواز نیروهای مسلح مستقر خواهند شد. برپائی نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقات فرهنگی ، مسابقه عکاسی، دلنوشته ، آدمک سازی ، نقاشی کودکان  از دیگر برنامه های راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

باران به سیل خروشان راهپیمایان پیوست

, باران به سیل خروشان راهپیمایان پیوست, باران به سیل خروشان راهپیمایان پیوست,

این مراسم همچنین از ساعت 09:30 صبح در 12 شهرستان و 28 بخش آذربایجان غربی آغاز شد. راهپیمایی امسال با محوریت شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» و «لبیک یا رسول الله» در استان شروع شده است.

,

همزمان با جاری شدن خیل عظیم راهپیمایان در خیابان های ارومیه، باران نیز در این شهر جاری شد. در ارومیه، راهپیمایان از مسیرهای تعریف شده به سمت میدان ولایت فقیه و خیابان امام حرکت می کنند و مراسم ویژه میدان انقلاب نیز از ساعاتی دیگر با اجرای سرود ملی و گروه سرود آغاز می شود.

,

وحدت شیعه و سنی

, وحدت شیعه و سنی, وحدت شیعه و سنی,

مردم سیستان و بلوجستان اعم از شیعه و سنی هم صدا با ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی،  22 بهمن را گرامی داشتند و با آرمان های و ارزش های انقلاب تجدید میثاق کردند. راهپیمایان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر ضد ولایت فقیه ، استقلال آزادی - جمهوری اسلامی، به دشمنان نشان دادند نهال انقلاب همیشه تنومند خواهد ماند.

,

هم اکنون راهپیمایی 22 بهمن  با حضور پرشور و غیرت انگیز مردم دارالعباده یزد آغاز شد. مردم یزد با در دست داشتن پلاکاردها و تابلوهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل فریاد استکبارستیزی سردادند.

,

شعارهای هسته ای راهپیمایان

, شعارهای هسته ای راهپیمایان, شعارهای هسته ای راهپیمایان,

مردم استان گیلان همزمان با سراسر کشور در ۵۶ نقطه مختلف راهپیمایی خود را آغاز کرده و این روز بزرگ و به یادماندنی را جشن گرفتند. مردم شهید پرور با مشت های گره کرده و شعارهای کوبنده خود، فریاد “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” سر می دهند و میگویند: “لغو همه تحریم ها شرط توافقات است/ این شرط ملت ما، در این مذاکرات است” ، “آمریکا حق نداره، حتی یه شرط بزاره/ تا وقتی مثل آدم، تحریمو برنداره”.

,

راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن امسال دقایقی پیش در مشهد و تمام شهرستان های استان خراسان رضوی آغاز شد.در مشهد مردم از مناطق مختلف وارد مسیر اصلی راهپیمایی شده اند و لحظه به لحظه بر شمار آنان افزوده می شود. سخنران اصلی مراسم امروز در مشهد آیت الله دری نجف آبادی است.

,

مراسم راهپیمایی در زنجان نیز از چهار راه امیر کبیر آغاز شده و مردم در حال طی مسیر راهیپمایی 22 بهمن هستند.سراسر مسیر اعلام شده راهپیمایی مردم زنجان از چهار راه امیر کبیر تا امامزاده سید ابراهیم (ع)  مملو از مردمی است که آمده‌ اند تا بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و ارزش ‌های مقدس آن اعلام کنند.

,

قم دوباره شهر قیام

, قم دوباره شهر قیام, قم دوباره شهر قیام,

مردم ولایت مدار و انقلابی قم نیز از نخستین ساعات آغاز راهپیمایی با حرکت به سمت میدان شهید مطهری به اجتماعی عظیم راهپپیمایان در این میدان اضافه می شوند. شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی همچون انرژی هسته ای حق مسلم ماست، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل، 22 بهمن رد توافق بد را سر می دادند.

,

از حواشی این مراسم این که جوانان قمی پرچم اسرائیل را به روی بدن یک الاغ بسته اند.

,

سبلان همیشه پایدار

, سبلان همیشه پایدار, سبلان همیشه پایدار,

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از ساعت 10:30 صبح امروز در سراسر استان اردبیل آغاز شد.راهپیمایی امسال با محوریت مذاکرات هسته ای و "رد توافق بد" با شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل"، "لبیک یا رسول الله" در حال برگزاری است. راهپیماییان در حال حرکت به سمت چهار راه امام خمینی(ره) و مقابل مصلی هستند. شعار های "الله اکبر"، "انرژی هسته ای حق مسلم ما است"، "وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد" شعارهایی است که اکنون در خیابان های اردبیل طنین انداز شده است.

,
مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن  در مسیرهای از پیش تعیین شده در تمام شهرستان های استان خراسان شمالی آغاز و هم اکنون مردم ولایتمدار خراسان شمالی در حال حرکت به سمت نقاط پایانی مسیرهای راهپیمایی هستند. راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردها تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب،پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و همچنین تصاویر شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حمایت خود را از انقلاب و دستاوردهای آن نشان می‌دهند.مردم با سر دادن شعارهای " الله اکبر" ، " مرگ بر آمریکا" ، " مرگ بر اسرائیل" ، " مرگ برفتنه گر" ، " انرژی هسته ای حق مسلم ماست" ، "مطیع رهبریم " ، " تا آخر ایستاده ایم" ، "لبیک یا رسول الله" و " لا اله الا الله محمد رسول الله" در مسیر راهپیمایی به سمت مصلی امام خمینی (ره) در حال حرکت هستند.
,
 
,
دیپلماسی غیرت
, دیپلماسی غیرت, دیپلماسی غیرت,
شعارها و دست نوشته های سی و ششمین راهپیمایی 22 بهمن ماه در کرمانشاه رنگ و بوی دیگری دارد. دست نوشته های "ما تا آخر ایستاده ایم"، "دیپلماسی غیرت"، " ضربه متقابل ملت" و ... ناظر بر تحولات اخیر در مذاکرات هسته ای است که سرمایه بی بدیل دیپلمات های ایرانی خواهد بود.
,

 

,

در حال به روز رسانی است....

]
راهپیمایی سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اقصی نقاط میهن اسلامی برگزار شد.