نایب قهرمانی احسان حدادی در قلب اروپا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، قطار رقابت‌های لیگ جهانی دوومیدانی موسوم به "لیگ الماس" این بار در نهمین ایستگاه خود در شهر پاریس توقف کرد و طی آن در رقابت‌های پرتاب دیسک، احسان حدادی با بهترین پرتاب 65 متر و 53 سانتی متر پس از رقیب آلمانی در جایگاه دوم ایستاد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در رقابت‌های پرتاب دیسک لیگ الماس در پاریس، 9 پرتابگر برتر دنیا به مصاف هم رفتند که در پایان رابرت هارتینگ از آلمان با پرتاب 67 متر و 4 سانتی متر اول شد و احسان حدادی در مکان دوم ایستاد. همچنین در این مسابقه نفر سوم المپیک با رکورد 65 متر و 30 سانتی متر، سوم شد تا همان رده‌بندی که در بازی‌های المپیک لندن رقم خورده بود، این بار در پاریس اتفاق بیافتد.

,

احسان حدادی در این رقابت کارش را با پرتاب حدود 59 متر آغاز کرد، اما در پرتاب چهارم به بهترین رکوردش رسید و دو پرتاب پایانی‌اش نیز خطا شد. پرتاب‌های حدادی به شرح زیر است:

,

پرتاب اول: 59 متر و 92 سانتی

,

پرتاب دوم: 64 متر و 38 سانتی متر

,

پرتاب سوم: خطا

,

پرتاب چهارم: 65 متر و 53 سانتی متر

,

پرتاب پنجم: خطا

,

پرتاب ششم: خطا

,

با این نتیجه، جمع امتیازهای حدادی در لیگ الماس به عدد پنج رسید، اما همچنان در جایگاه چهارم گروه قرار دارد. در جدول 9 دوره اخیر رقابت‌های لیگ الماس هارتینگ با هشت امتیاز در مکان نخست قرار دارد. کانتر با هفت امتیاز دوم است. مالاخوفسکی با شش امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته و حدادی چهارم است.

,

نکته بسیار حایز اهمیت این رقابت، ویکاس گودا از هند بود که دو روز پس از قهرمانی‌اش در رقابت‌های پونای هند، خود را به پاریس رسانده بود و توانست در رقابت‌های لیگ الماس شرکت کند. او در این مسابقه با رکورد 64 متر و 45 سانتی متر در جایگاه چهارم ایستاد.

,

شهرهای موناکو، لندن، استکهلم، زوریخ و بروکسل ایستگاه‌های بعدی لیگ الماس هستند، اما در همه این رقابت‌ها، مسابقه پرتاب دیسک برگزار نمی‌شود.

,

در پایان رقابت‌های لیگ الماس، نفر برتر در هر ماده صاحب یک تکه الماس بسیار باارزش خواهد شد.

,

منبع:ایسنا

,

انتهای پیام/ن

]
نایب قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های المپیک لندن، در رقابتهای جایزه بزرگ پاریس نیز پس از حریف همیشگی‌اش در جایگاه دوم ایستاد.