قبل از بکاربردن جرم گیرهایی که تولید گاز می کنند از روغن بنفشه استفاده نمایید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زنان کویر ماه بانو معصوم زاده متخصص طب سنتی و عضو کمیسیون بهداشت شورای شهر در گفتگوی اختصاصی با ” زنان کویر ” در رابطه با استفاده از مواد شوینده در ایام خانه تکانی گفت : بهتر است در نظافت خانه از یک نوع مواد شوینده در هر بار استفاده شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان کویر,

وی ادامه داد : باید از ترکیب مواد شوینده با هم خودداری شود ؛ چرا که ترکیب سفید کننده با جرم گیرها و یا سفید کننده ها با پوردهای شوینده بسیار خطرناک خواهد بود.

,

معصوم زاده با اشاره با اینکه هنگام نظافت از ماسک هایی کمک گرفته شود که قدرت عملیات بالایی داشته باشند ، تشریح کرد : سعی شود قبل از بکاربردن ماسک از پارچه های حوله ای نازک مرطوب شده ، استفاده شود .وی تاکید کرد : مصرف روغن بنفشه قبل از بکاربردن جرم گیرهایی که تولید گاز می کنند می تواند خیلی موثر باشد ، بدین صورت که قبل از شروع فعالیت های خانه تکانی یک یا چند قطره در بینی بچکانید.

,

عضو کمیسیون بهداشت شورای شهر در مورد خستگی های ناشی از خانه تکانی توضیح داد : از آنجا که اسید لاکتیک بدن در اثر فعالیت افزایش می یابد و موجب خستگی خواهد شد ، بنابراین سعی شود به ازای هر ۱ تا ۲ساعت فعالیت ، حداقل ۵ تا۱۰ دقیقه استراحت بکنند.

,

وی ادامه داد : برای رفع خستگی ها بهتر است از ماساژهای موضعی در محل های دردناک و همچنین حمام روزانه ۵ تا ۱۰ دقیقه حتی اگر سرشسته نشود و صرفا بدن شسته شود ، کمک گرفت.

,

این متخصص طب سنتی افزود : کارهایی که حرکات بیشتری می طلبد مثل پاک کردن شیشه ها، مبل و فرش ها بهتر است در یک روز انجام نشود ، بلکه در روزهای متفاوت نظافت شوند .

,

معصوم زاده تاکید کرد :خانم هایی که کم خون هستند ، در این مدت از مواد خون سازی همچون جوانه گندم ، ماش و اسفناج بیشتر استفاده کنند.

,

وی با اشاره به اینکه طبع غالب خانم ها سرد است گفت : بعد از اتمام فعالیت می توان از دم نوش بادرنجبویه برای رفع خستگی استفاده کرد .

,

انتهای پیام/گ

]
یک متخصص طب سنتی گفت : مصرف روغن بنفشه قبل از بکاربردن جرم گیرهایی که تولید گاز می کنند می تواند خیلی موثر باشد ، بدین صورت که قبل از شروع فعالیت های خانه تکانی یک یا چند قطره در بینی بچکانید.