به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا امرالله امینی - عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی - در گفتوگویی اظهار کرد: متاسفانه به واسطه عملکرد ضعیف سازمانهای نظارتی در حوزه خودرو شاهد متضرر شدن مصرفکنندگان هستیم.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,وی با بیان اینکه اگر وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین ایدرو در زمان مناسب برخورد لازم را با خودروسازان داشتند کار به اینجا نمیکشید، خاطرنشان کرد: شورای رقابت نیز ضعفهای اساسی در عملکرد خود داشت و به دلیل نداشتن نیروهای کارشناسی قوی نتوانست تکلیف قیمتگذاری خودروها را در موعد مقرر تعیین کند.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: هماکنون نیز دوران انتقال مسوولیتها از دولت قدیم به دولت جدید بوده و این نیز موجب ایجاد خلاء در فعالیتهای مربوطه از جمله در صنعت خودرو شده است.
وی افزود: اینکه شورای رقابت رفته و سازمان حمایت بیاید، دردی از مصرفکنندگان دوا نخواهد کرد زیرا مصرفکنندگان به دنبال خرید خودروی با کیفیت با قیمت مناسب هستند که البته این امکان هماکنون در اختیار آنها قرار ندارد.
امینی با بیان اینکه متاسفانه خودروسازان عملکرد مناسبی در قبال مصرفکنندگان نداشتهاند، تصریح کرد: اگر خودروسازان بازار خودرو را به خوبی مدیریت کرده و نیاز مصرفکنندگان را تامین میکردند دیگر نیازی به حضور شورای رقابت در صنعت خودرو نبود.
منبع:ایسنا
انتهای پیام/
وی با بیان اینکه اگر وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین ایدرو در زمان مناسب برخورد لازم را با خودروسازان داشتند کار به اینجا نمیکشید، خاطرنشان کرد: شورای رقابت نیز ضعفهای اساسی در عملکرد خود داشت و به دلیل نداشتن نیروهای کارشناسی قوی نتوانست تکلیف قیمتگذاری خودروها را در موعد مقرر تعیین کند.
,عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: هماکنون نیز دوران انتقال مسوولیتها از دولت قدیم به دولت جدید بوده و این نیز موجب ایجاد خلاء در فعالیتهای مربوطه از جمله در صنعت خودرو شده است.
,وی افزود: اینکه شورای رقابت رفته و سازمان حمایت بیاید، دردی از مصرفکنندگان دوا نخواهد کرد زیرا مصرفکنندگان به دنبال خرید خودروی با کیفیت با قیمت مناسب هستند که البته این امکان هماکنون در اختیار آنها قرار ندارد.
,امینی با بیان اینکه متاسفانه خودروسازان عملکرد مناسبی در قبال مصرفکنندگان نداشتهاند، تصریح کرد: اگر خودروسازان بازار خودرو را به خوبی مدیریت کرده و نیاز مصرفکنندگان را تامین میکردند دیگر نیازی به حضور شورای رقابت در صنعت خودرو نبود.
,منبع:ایسنا
,انتهای پیام/
, ]