حضور باشکوه مردم در حماسه 22 بهمن وظایف دولتمردان را سنگین تر کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مبصر، حجت الاسلام مهدی زین الدینی در خطبه های نماز جمعه  شهرک واوان اسلامشهر اظهار داشت: امام حسن مجتبی(ع) در حدیثی میفرمایند رمز عبور از مصائب و سختی ها به یاد خدا بودن، تقوای الهی و تسلیم محض در برابر خداوند متعال بودن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مبصر,

وی در ادامه با اشاره به 5 اسفند سالروز ولادت حضرت زینب (س) گفت: این بانوی بزرگوار متقی نمونه کامل تسلیم در برابر پروردگار بودند و در مجلس ابن زیاد، پس از مصیبت های کربلا و روزعاشورا فرمودند: هرچه بر ما در کربلا رسید، زیبایی بود زیرا خدواند متعال شاهد همه اعمال ما بود .

,

امام جمعه موقت شهرک واوان در خطبه  دوم نماز جمعه به مناسبتها اشاره نمود و  از قیام 29 بهمن مردم تبریز در دوران انقلاب گفت و به ذکر بیانات شیوای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با مردم تبریز پرداخت،که فرمودند: در رابطه با حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال با وجود ریزش باران و برف من قادر به تشکر از مردم نیستم .

,

حجت الاسلام زین الدینی تاکید کرد: با وجود تبلیغات سایت های دشمنان انقلاب اسلامی مبنی بر تشویق مردم به عدم حضور در راهپیمایی 22 بهمن مردم به وظیفه خود عمل کردند و نشان دادند هر زمان به آن ها نیاز باشد در صحنه حضور خواهند داشت و این امر وظایف دولتمردان را سنگین تر می کند و به آنان  پیام می دهد که در رسیدگی بیشتر به مردم  و علی الخصوص در روزهای پایانی سال  تلاش مضاعف داشته باشند .

,

ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر به سالروز صدور فتوای تحریم تنباکو توسط آیت ا.. میرزای شیرازی نیزپ رداخت و در زمینه تحریم های کنونی استکبار جهانی و برخی کشورها گفت : رهبری انقلاب با تاکید بر مصرف کالاهای داخلی فرمودند : ماهم با استفاده از تولیدات داخلی  میتوانیم آنان را تحریم کنیم.

,

شایان ذکر است ، در پایان مراسم نماز جمعه شهرک واوان از دانش آموزان فعال وبرتر واحدهای آموزشی آموزش و پرورش  در برنامه های دهه مبارک فجر امسال  با حضور: امام جمعه موقت شهرک واوان ، مرسلی ( معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش)، میر سالاری نیا،(کارشناس سازمان دانش آموزی) شهرستان اسلامشهر و شهردار واوان تقدیر بعمل آمد .

,

انتهای پیام/ش

]
امام جمعه موقت شهرک واوان (اسلامشهر) در خطبه های نماز جمعه گفت :حضور باشکوه مردم در حماسه 22 بهمن وظایف دولتمردان را سنگین تر کرد.