به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا سایت حرف تو در نظر دارد به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان " گلدون وبلاگی " از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, سایت , حرف تو , در نظر دارد به منظور گسترش مطالب نخبگان وبلاگ نویس، روزانه بسته ای را تحت عنوان " گلدون وبلاگی " از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار دهد. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه خواهشمندیم در باز نشر این بسته ما را یاری نمائید.,لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمیباشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمند علاوه بر فرستادن مطلب در قسمت " ارسال مطلب" سایت حرف تو، با بخش روابط عمومی سایت، ارتباط برقرار کنید.
, لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمیباشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسانی که خواهان انتشار مطلبشان در این بخش هستند خواهشمند علاوه بر فرستادن مطلب در قسمت " ارسال مطلب" سایت , حرف تو،, با بخش روابط عمومی سایت، ارتباط برقرار کنید.,* ماجرای مسلمان شدن عسگر اولادی
, * ماجرای مسلمان شدن عسگر اولادی, * ماجرای مسلمان شدن عسگر اولادی, * ماجرای مسلمان شدن عسگر اولادی,وبگاه " جوان انقلابی " نوشت:
پسوند مسلمـان در انتهــای فامیل مرحوم حبیبالله عسگراولادی، حرف و حدیثهای زیادی را با خود به همراه داشت ، آن مرحوم در کتاب خاطراتش به بیان توضیح در این ارتباط پرداخت.
توضیحات مرحوم عسگراولادی درباره پسوند مسلمان در انتهای فامیل او به این شرح است :
“پسوند فامیلی من مسلـمان است ؛ چرا که در محله ما، امامزاده یحیی، غیر از مسلمانان افراد یهودی زیادی نیز زندگی میکردند، لذا اداره ثبت احوال منطقه به خاطر مشخص شدن نوع مذهب افراد آن را در شناسنامه و قبل از اسم افراد قید میکرد...........
وبگاه " جوان انقلابی " نوشت:
, وبگاه " جوان انقلابی " نوشت:, جوان انقلابی,پسوند مسلمـان در انتهــای فامیل مرحوم حبیبالله عسگراولادی، حرف و حدیثهای زیادی را با خود به همراه داشت ، آن مرحوم در کتاب خاطراتش به بیان توضیح در این ارتباط پرداخت.
, پسوند مسلمـان در انتهــای فامیل مرحوم حبیبالله عسگراولادی، حرف و حدیثهای زیادی را با خود به همراه داشت ، آن مرحوم در کتاب خاطراتش به بیان توضیح در این ارتباط پرداخت.,توضیحات مرحوم عسگراولادی درباره پسوند مسلمان در انتهای فامیل او به این شرح است :
, توضیحات مرحوم عسگراولادی درباره پسوند مسلمان در انتهای فامیل او به این شرح است :,“پسوند فامیلی من مسلـمان است ؛ چرا که در محله ما، امامزاده یحیی، غیر از مسلمانان افراد یهودی زیادی نیز زندگی میکردند، لذا اداره ثبت احوال منطقه به خاطر مشخص شدن نوع مذهب افراد آن را در شناسنامه و قبل از اسم افراد قید میکرد...........
, “پسوند فامیلی من مسلـمان است ؛ چرا که در محله ما، امامزاده یحیی، غیر از مسلمانان افراد یهودی زیادی نیز زندگی میکردند، لذا اداره ثبت احوال منطقه به خاطر مشخص شدن نوع مذهب افراد آن را در شناسنامه و قبل از اسم افراد قید میکرد..........., , ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,*****************************************************
, *****************************************************,* خدا که خدایی اش را نمی تواند به سیدالشهدا(ع) بدهد
, * خدا که خدایی اش را نمی تواند به سیدالشهدا(ع) بدهد, * خدا که خدایی اش را نمی تواند به سیدالشهدا(ع) بدهد, * خدا که خدایی اش را نمی تواند به سیدالشهدا(ع) بدهد, * خدا که خدایی اش را نمی تواند به سیدالشهدا(ع) بدهد,,
سید بحرالعلوم به قصد تشرف به سامرا تنها به راه افتاد. در بین راه راجع به این مسئله، که گریه بر امام حسین علیه السلام گناهان را می آمرزد، فکر می کرد. همان وقت متوجه شد که شخص عربی ،سوار بر اسب به او رسید و سلام کرد.
بعد پرسید: جناب سید درباره چه چیز به فکر فرو رفته ای؟ اگر مسأله ای علمی است بفرمایید شاید من هم اهل باشم؟
سید بحرالعلوم عرض کرد: در این باره فکر می کنم که چطور می شود خدای تعالی این همه ثواب به زائرین و گریه کنندگان بر حضرت سید الشهداء علیه السلام می دهد؛ مثلا در هر قدمی که در راه زیارت بر می دارند، ثواب یک حج و یک عمره در نامه عملشان نوشته می شود و برای یک قطره اشک ،تمام گناهان صغیره و کبیره شان آمرزیده می شود؟
آن سوار عرب فرمود: تعجب نکن! من برای شما مثالی می آورم تا مشکل حل شود. سلطانی به همراه درباریان خود به شکار می رفت. در شکارگاه از لشگریانش دور شد و به سختی فوق العاده ای افتاد و بسیار گرسنه شد.
خیمه ای را دید و وارد آن خیمه شد. در آن سیاه چادر، پیرزنی را با پسرش دید. آنان در گوشه خیمه عُنیره ای داشتند (بز شیرده) و از راه مصرف شیر این بز، زندگی خود را می گرداندند.
سید بحرالعلوم به قصد تشرف به سامرا تنها به راه افتاد. در بین راه راجع به این مسئله، که گریه بر امام حسین علیه السلام گناهان را می آمرزد، فکر می کرد. همان وقت متوجه شد که شخص عربی ،سوار بر اسب به او رسید و سلام کرد.
, سید بحرالعلوم به قصد تشرف به سامرا تنها به راه افتاد. در بین راه راجع به این مسئله، که گریه بر امام حسین علیه السلام گناهان را می آمرزد، فکر می کرد. همان وقت متوجه شد که شخص عربی ،سوار بر اسب به او رسید و سلام کرد.,بعد پرسید: جناب سید درباره چه چیز به فکر فرو رفته ای؟ اگر مسأله ای علمی است بفرمایید شاید من هم اهل باشم؟
, بعد پرسید: جناب سید درباره چه چیز به فکر فرو رفته ای؟ اگر مسأله ای علمی است بفرمایید شاید من هم اهل باشم؟,سید بحرالعلوم عرض کرد: در این باره فکر می کنم که چطور می شود خدای تعالی این همه ثواب به زائرین و گریه کنندگان بر حضرت سید الشهداء علیه السلام می دهد؛ مثلا در هر قدمی که در راه زیارت بر می دارند، ثواب یک حج و یک عمره در نامه عملشان نوشته می شود و برای یک قطره اشک ،تمام گناهان صغیره و کبیره شان آمرزیده می شود؟
, سید بحرالعلوم عرض کرد: در این باره فکر می کنم که چطور می شود خدای تعالی این همه ثواب به زائرین و گریه کنندگان بر حضرت سید الشهداء علیه السلام می دهد؛ مثلا در هر قدمی که در راه زیارت بر می دارند، ثواب یک حج و یک عمره در نامه عملشان نوشته می شود و برای یک قطره اشک ،تمام گناهان صغیره و کبیره شان آمرزیده می شود؟,آن سوار عرب فرمود: تعجب نکن! من برای شما مثالی می آورم تا مشکل حل شود. سلطانی به همراه درباریان خود به شکار می رفت. در شکارگاه از لشگریانش دور شد و به سختی فوق العاده ای افتاد و بسیار گرسنه شد.
, آن سوار عرب فرمود: تعجب نکن! من برای شما مثالی می آورم تا مشکل حل شود. سلطانی به همراه درباریان خود به شکار می رفت. در شکارگاه از لشگریانش دور شد و به سختی فوق العاده ای افتاد و بسیار گرسنه شد.,خیمه ای را دید و وارد آن خیمه شد. در آن سیاه چادر، پیرزنی را با پسرش دید. آنان در گوشه خیمه عُنیره ای داشتند (بز شیرده) و از راه مصرف شیر این بز، زندگی خود را می گرداندند.
, خیمه ای را دید و وارد آن خیمه شد. در آن سیاه چادر، پیرزنی را با پسرش دید. آنان در گوشه خیمه عُنیره ای داشتند (بز شیرده) و از راه مصرف شیر این بز، زندگی خود را می گرداندند., , ادامه مطلب, ادامه مطلب,******************************************************
, ******************************************************,دانلود کلیپ انیمیشن «چشمهای آلوده»
, دانلود کلیپ انیمیشن «چشمهای آلوده»,
وبگاه "حریم آسمانی" نوشت:
دانلود کلیپ انیمیشن زیبای چشم های آلوده
«قسمت دانلود»
- دانلود با لینک مستقیم
- پسورد : harimeasmani.ir
- منبع : حریم آسمانی
- فرمت فایل : flv
- حجم فایل : 5 مگابایت
وبگاه "حریم آسمانی" نوشت:
دانلود کلیپ انیمیشن زیبای چشم های آلوده
«قسمت دانلود»
- دانلود با لینک مستقیم
- پسورد : harimeasmani.ir
- منبع : حریم آسمانی
- فرمت فایل : flv
- حجم فایل : 5 مگابایت
وبگاه "حریم آسمانی" نوشت:
دانلود کلیپ انیمیشن زیبای چشم های آلوده
«قسمت دانلود»
- دانلود با لینک مستقیم
- پسورد : harimeasmani.ir
- منبع : حریم آسمانی
- فرمت فایل : flv
- حجم فایل : 5 مگابایت
وبگاه "حریم آسمانی" نوشت:
, وبگاه "حریم آسمانی" نوشت:, حریم آسمانی,دانلود کلیپ انیمیشن زیبای چشم های آلوده
, دانلود کلیپ انیمیشن زیبای چشم های آلوده, دانلود کلیپ انیمیشن زیبای چشم های آلوده, دانلود کلیپ انیمیشن زیبای چشم های آلوده,,
«قسمت دانلود»
, «قسمت دانلود», «قسمت دانلود»,- دانلود با لینک مستقیم
- پسورد : harimeasmani.ir
- منبع : حریم آسمانی
- فرمت فایل : flv
- حجم فایل : 5 مگابایت
*****************************************************
, *****************************************************,وبلاگ " انعکاس " نوشت:
«شاید انسان ها مدت ها قبل از آنکه مفهوم آزادی بیان را قانون مند کنند ، آزادانه سخن می گفتند. شاید خود به این مفهوم در واکنش به تلاش ها برای گرفتن این آزادی از آنها- یا در جریان مبارزه برای مقابله با آن- به وجود آمده است. یک راه برای به دست آوردن پاسخ- و کندوکاو در اندیشه های تمدن های ناپدید شده- بررسی کلماتی است که آنها استفاده می کردند. یک فکر یا مفهوم به روشنی در کلمه ای که در بردارنده آن فکر یا مفهوم است ، یافت می شود. اگر آن مفهوم در زبان آنها وجود نداشته باشد ، در ذهن شان نیز وجود ندارد. راه نقب زدن به درون ذهن آنان ، بررسی دایره واژگانی آنهاست».
آی.اف.استون
یک-تئوری توطئه
همگی ما باید در کلماتی که بر زبان می آوریم ، می نویسیم و می اندیشیم ، بازتاب بیابیم ؛ چون کلمات ، قدرتمند هستند. تهدیدی که کلمات متوجه آزادی ، عدالت و حقیقت می کنند ، از تهدید گلوله ها بیشتر است ؛ چون دولت های تمامیت خواه می توانند از کلمات برای به بردگی کشاندن ذهن میلیون ها تن و تبدیل انسان ها به ماشین هایی بی اراده و بدون هیچ درکی از اعمال خود در ورای دروغ هایی که رهبرانشان به آنها می گویند ، استفاده کنند.
وبلاگ " انعکاس " نوشت:
«شاید انسان ها مدت ها قبل از آنکه مفهوم آزادی بیان را قانون مند کنند ، آزادانه سخن می گفتند. شاید خود به این مفهوم در واکنش به تلاش ها برای گرفتن این آزادی از آنها- یا در جریان مبارزه برای مقابله با آن- به وجود آمده است. یک راه برای به دست آوردن پاسخ- و کندوکاو در اندیشه های تمدن های ناپدید شده- بررسی کلماتی است که آنها استفاده می کردند. یک فکر یا مفهوم به روشنی در کلمه ای که در بردارنده آن فکر یا مفهوم است ، یافت می شود. اگر آن مفهوم در زبان آنها وجود نداشته باشد ، در ذهن شان نیز وجود ندارد. راه نقب زدن به درون ذهن آنان ، بررسی دایره واژگانی آنهاست».
آی.اف.استون
یک-تئوری توطئه
همگی ما باید در کلماتی که بر زبان می آوریم ، می نویسیم و می اندیشیم ، بازتاب بیابیم ؛ چون کلمات ، قدرتمند هستند. تهدیدی که کلمات متوجه آزادی ، عدالت و حقیقت می کنند ، از تهدید گلوله ها بیشتر است ؛ چون دولت های تمامیت خواه می توانند از کلمات برای به بردگی کشاندن ذهن میلیون ها تن و تبدیل انسان ها به ماشین هایی بی اراده و بدون هیچ درکی از اعمال خود در ورای دروغ هایی که رهبرانشان به آنها می گویند ، استفاده کنند.
وبلاگ " انعکاس " نوشت:
, وبلاگ " انعکاس " نوشت:, انعکاس,«شاید انسان ها مدت ها قبل از آنکه مفهوم آزادی بیان را قانون مند کنند ، آزادانه سخن می گفتند. شاید خود به این مفهوم در واکنش به تلاش ها برای گرفتن این آزادی از آنها- یا در جریان مبارزه برای مقابله با آن- به وجود آمده است. یک راه برای به دست آوردن پاسخ- و کندوکاو در اندیشه های تمدن های ناپدید شده- بررسی کلماتی است که آنها استفاده می کردند. یک فکر یا مفهوم به روشنی در کلمه ای که در بردارنده آن فکر یا مفهوم است ، یافت می شود. اگر آن مفهوم در زبان آنها وجود نداشته باشد ، در ذهن شان نیز وجود ندارد. راه نقب زدن به درون ذهن آنان ، بررسی دایره واژگانی آنهاست».
, «شاید انسان ها مدت ها قبل از آنکه مفهوم آزادی بیان را قانون مند کنند ، آزادانه سخن می گفتند. شاید خود به این مفهوم در واکنش به تلاش ها برای گرفتن این آزادی از آنها- یا در جریان مبارزه برای مقابله با آن- به وجود آمده است. یک راه برای به دست آوردن پاسخ- و کندوکاو در اندیشه های تمدن های ناپدید شده- بررسی کلماتی است که آنها استفاده می کردند. یک فکر یا مفهوم به روشنی در کلمه ای که در بردارنده آن فکر یا مفهوم است ، یافت می شود. اگر آن مفهوم در زبان آنها وجود نداشته باشد ، در ذهن شان نیز وجود ندارد. راه نقب زدن به درون ذهن آنان ، بررسی دایره واژگانی آنهاست».,آی.اف.استون
, آی.اف.استون,یک-تئوری توطئه
, یک-تئوری توطئه,همگی ما باید در کلماتی که بر زبان می آوریم ، می نویسیم و می اندیشیم ، بازتاب بیابیم ؛ چون کلمات ، قدرتمند هستند. تهدیدی که کلمات متوجه آزادی ، عدالت و حقیقت می کنند ، از تهدید گلوله ها بیشتر است ؛ چون دولت های تمامیت خواه می توانند از کلمات برای به بردگی کشاندن ذهن میلیون ها تن و تبدیل انسان ها به ماشین هایی بی اراده و بدون هیچ درکی از اعمال خود در ورای دروغ هایی که رهبرانشان به آنها می گویند ، استفاده کنند.
, همگی ما باید در کلماتی که بر زبان می آوریم ، می نویسیم و می اندیشیم ، بازتاب بیابیم ؛ چون کلمات ، قدرتمند هستند. تهدیدی که کلمات متوجه آزادی ، عدالت و حقیقت می کنند ، از تهدید گلوله ها بیشتر است ؛ چون دولت های تمامیت خواه می توانند از کلمات برای به بردگی کشاندن ذهن میلیون ها تن و تبدیل انسان ها به ماشین هایی بی اراده و بدون هیچ درکی از اعمال خود در ورای دروغ هایی که رهبرانشان به آنها می گویند ، استفاده کنند., , ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,******************************************************
, ******************************************************,وبلاگ " آب و آتش " نوشت:
ما چند تا از مداحهایی که خوب میشناختیم، به جلسه میآوردیم. یک یا دو شب، در جلسه که خواندند، حاج آقا عذرشان را خواستند و گفتند: پول ده شب را به اینها بدهید و بگویید از فردا نیایند! چون خیلی حساس بودند که خارج از مقتل، روضهای خوانده نشود.
- حاج آقا مجتبی، خاطرات جمعی از نزدیکان و دوستان حاج آقا مجتبی تهرانی، ( چاپ اول، تهران: مؤسسه فرهنگی- پژوهشی مصابیح الهدی، 1391)، صفحه 78.
وبلاگ " آب و آتش " نوشت:
, وبلاگ " آب و آتش " نوشت:, آب و آتش,ما چند تا از مداحهایی که خوب میشناختیم، به جلسه میآوردیم. یک یا دو شب، در جلسه که خواندند، حاج آقا عذرشان را خواستند و گفتند: پول ده شب را به اینها بدهید و بگویید از فردا نیایند! چون خیلی حساس بودند که خارج از مقتل، روضهای خوانده نشود.
, ما چند تا از مداحهایی که خوب میشناختیم، به جلسه میآوردیم. یک یا دو شب، در جلسه که خواندند، حاج آقا عذرشان را خواستند و گفتند: پول ده شب را به اینها بدهید و بگویید از فردا نیایند! چون خیلی حساس بودند که خارج از مقتل، روضهای خوانده نشود.,,
- حاج آقا مجتبی، خاطرات جمعی از نزدیکان و دوستان حاج آقا مجتبی تهرانی، ( چاپ اول، تهران: مؤسسه فرهنگی- پژوهشی مصابیح الهدی، 1391)، صفحه 78.
, - حاج آقا مجتبی، خاطرات جمعی از نزدیکان و دوستان حاج آقا مجتبی تهرانی، ( چاپ اول، تهران: مؤسسه فرهنگی- پژوهشی مصابیح الهدی، 1391)، صفحه 78., - حاج آقا مجتبی، خاطرات جمعی از نزدیکان و دوستان حاج آقا مجتبی تهرانی، ( چاپ اول، تهران: مؤسسه فرهنگی- پژوهشی مصابیح الهدی، 1391)، صفحه 78., - حاج آقا مجتبی، خاطرات جمعی از نزدیکان و دوستان حاج آقا مجتبی تهرانی، ( چاپ اول، تهران: مؤسسه فرهنگی- پژوهشی مصابیح الهدی، 1391)، صفحه 78., , ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,*****************************************************
, *****************************************************,
وبلاگ " سلمان علی (ع) " نوشت:
مدتی است که کارهای انقلابی خوبی از نسل جوان هنرمندان انقلاب به خصوص حامد زمانی می شنویم و می بینیم که اهمیت آنها در برهه های حساس انقلاب مثل فتنه 88 و مقطع حساس فعلی بیش از همیشه درک می شود که همین مسئله باعث شد تا مطلب کوتاهی در خصوص هنرانقلاب و نسل جوان آن بنویسم:
وبلاگ " سلمان علی (ع) " نوشت:
مدتی است که کارهای انقلابی خوبی از نسل جوان هنرمندان انقلاب به خصوص حامد زمانی می شنویم و می بینیم که اهمیت آنها در برهه های حساس انقلاب مثل فتنه 88 و مقطع حساس فعلی بیش از همیشه درک می شود که همین مسئله باعث شد تا مطلب کوتاهی در خصوص هنرانقلاب و نسل جوان آن بنویسم:
وبلاگ " سلمان علی (ع) " نوشت:
, وبلاگ " سلمان علی (ع) " نوشت:, سلمان علی (ع),مدتی است که کارهای انقلابی خوبی از نسل جوان هنرمندان انقلاب به خصوص حامد زمانی می شنویم و می بینیم که اهمیت آنها در برهه های حساس انقلاب مثل فتنه 88 و مقطع حساس فعلی بیش از همیشه درک می شود که همین مسئله باعث شد تا مطلب کوتاهی در خصوص هنرانقلاب و نسل جوان آن بنویسم:
, مدتی است که کارهای انقلابی خوبی از نسل جوان هنرمندان انقلاب به خصوص حامد زمانی می شنویم و می بینیم که اهمیت آنها در برهه های حساس انقلاب مثل فتنه 88 و مقطع حساس فعلی بیش از همیشه درک می شود که همین مسئله باعث شد تا مطلب کوتاهی در خصوص هنرانقلاب و نسل جوان آن بنویسم:, , ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,*****************************************************
, *****************************************************,,
,
وبلاگ " عطار نامه " نوشت :
بدعت ، تحریف و انحراف چالشهای پیش روی هیئتهای مذهبی هستند که این عوامل معمولا از دو عامل غرور و سادهلوحی نشات میگیرد. برخی از روی غرض و مرض این بدعتها را میگذارند و برخی هم چون سطح آگاهی و معلوماتشان پایین است دچار بدعت و انحراف میشوند.
وارد مصادیق ریز نمیشوم. مانند ماشین نویسیهای سبک و مضحک و مسخره تا سگ و گربه خواندن خود به درگاه ائمه تا ارگ آوردن در هیئت و حسین حسین کردنهای موزیکال تا قلیان کشیدنهای بعد از هیئت تا چشم چرانیهای گاه و بیگاه تا آرایشهای پشت دسته تا اسامی اجق وجق برای هیئت (حتی یک هیئت) و . . .
انتهای پیام/ن
وبلاگ " عطار نامه " نوشت :
بدعت ، تحریف و انحراف چالشهای پیش روی هیئتهای مذهبی هستند که این عوامل معمولا از دو عامل غرور و سادهلوحی نشات میگیرد. برخی از روی غرض و مرض این بدعتها را میگذارند و برخی هم چون سطح آگاهی و معلوماتشان پایین است دچار بدعت و انحراف میشوند.
وارد مصادیق ریز نمیشوم. مانند ماشین نویسیهای سبک و مضحک و مسخره تا سگ و گربه خواندن خود به درگاه ائمه تا ارگ آوردن در هیئت و حسین حسین کردنهای موزیکال تا قلیان کشیدنهای بعد از هیئت تا چشم چرانیهای گاه و بیگاه تا آرایشهای پشت دسته تا اسامی اجق وجق برای هیئت (حتی یک هیئت) و . . .
وبلاگ " عطار نامه " نوشت :
, وبلاگ " عطار نامه " نوشت :, عطار نامه,بدعت ، تحریف و انحراف چالشهای پیش روی هیئتهای مذهبی هستند که این عوامل معمولا از دو عامل غرور و سادهلوحی نشات میگیرد. برخی از روی غرض و مرض این بدعتها را میگذارند و برخی هم چون سطح آگاهی و معلوماتشان پایین است دچار بدعت و انحراف میشوند.
, بدعت ، تحریف و انحراف چالشهای پیش روی هیئتهای مذهبی هستند که این عوامل معمولا از دو عامل غرور و سادهلوحی نشات میگیرد. برخی از روی غرض و مرض این بدعتها را میگذارند و برخی هم چون سطح آگاهی و معلوماتشان پایین است دچار بدعت و انحراف میشوند.,وارد مصادیق ریز نمیشوم. مانند ماشین نویسیهای سبک و مضحک و مسخره تا سگ و گربه خواندن خود به درگاه ائمه تا ارگ آوردن در هیئت و حسین حسین کردنهای موزیکال تا قلیان کشیدنهای بعد از هیئت تا چشم چرانیهای گاه و بیگاه تا آرایشهای پشت دسته تا اسامی اجق وجق برای هیئت (حتی یک هیئت) و . . .
, وارد مصادیق ریز نمیشوم. مانند ماشین نویسیهای سبک و مضحک و مسخره تا سگ و گربه خواندن خود به درگاه ائمه تا ارگ آوردن در هیئت و حسین حسین کردنهای موزیکال تا قلیان کشیدنهای بعد از هیئت تا چشم چرانیهای گاه و بیگاه تا آرایشهای پشت دسته تا اسامی اجق وجق برای هیئت (حتی یک هیئت) و . . ., , ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,انتهای پیام/ن
, انتهای پیام/ن, انتهای پیام/ن,]