سؤال نمایندگان این است که چرا سازمان محیط زیست بودجه اضافه را برای مقابله با ریزگرد‌ها مطالبه نکرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، عباس پاپی‌زاده، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در مورد تبصره الحاقی 9 (مربوط به فروش اراضی ملی و دولتی) گفت: این موضوع به هزینه‌های درخواستی سازمان حفاظت محیط زیست در بررسی بخش درآمدی بودجه سال 94 کشور مربوط می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی اظهار کرد: بنا به تقاضای سازمان حفاظت محیط زیست این هزینه‌ها قرار بود در سازمان‌های مردم نهاد(NGO)ها، تشکل‌ها و سازمان‌های محیط زیست و مسائل سیاسی کشور صرف شود که با مخالفت نمایندگان تهران روبه رو شد.

,

 

,

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی بیان داشت: نظر نمایندگان بر این است که چرا سازمان حفاظت محیط زیست این بودجه راجهت کنترل گرد و غبار و ریزگرد‌ها مطرح نکرده است.

,

 

,

وی افزود: طرح موضوع مقابله با ریزگرد‌ها و گرد و غبار از طرف نمایندگان ملت به قدری با مخالفت و واکنش شدید سازمان محیط زیست مواجهه شده است که در آخر با طرح مباحث دیگری از سوی سازمان محیط زیست منجر شد.

,

 

,

پاپی‌زاده تصریح کرد: سازمان محیط زیست همچنان معتقد است تا این بودجه صرف سازمان‌های مردم نهاد(NGO)ها، برگزاری همایش‌ها و سمینارها شود.

,

 

,

وی گفت: کمیسیون کشاورزی پیگیر این بوده است که این موضوع به عنوان یک تبصره الحاقی به لایحه بودجه، مصوب شود اما در مجلس به دلیل به وجود آمدن ابهامی به تشخیص و دستور رئیس مجلس جهت بازنگری به کمیسیون تلفیق بازگشت.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: نظر نمایندگان بر این است که چرا سازمان حفاظت محیط زیست این بودجه را جهت کنترل گرد و غبار و ریزگرد‌ها مطرح نکرده است.